Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har brukt enten Dermalogica (Skin Smoothing Cream og Intensive Moisture Balance) eller Decleor (Nutri-Delice eller Harmonie) i evigheter nå, og begynner å bli litt smålei. Derfor søker jeg nå en ny dagkrem for tørr, småsensitiv hud. Den må ikke være overparfymert, men det gjør ikke noe at den lukter litt. Jeg vil heller ikke ha noe som bruker evigheter på å trekke inn om morgenen.

Forslag mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt Vichy Oligo 25 (rosa). Den føles litt tung med en gang man tar den på, men den følsen forsvinner fort. Huden min har blitt kjempe fin etter at jeg begynte med den.

Skrevet

Jeg fikk en prøve på en krem fra Matis som jeg var veldig fornøyd med, men husker selvfølgelig ikke hva den het...(grrrr).

Har også litt sensitiv hud som er til tider fuktfattig/tørr.

Gjest Ethereal
Skrevet

Vichy er nok altfor parfymert for meg; jeg liker bodylotionen, men fikk røde flekker av kremene (men sambo liker dem).

Jeg fikk en prøve på en krem fra Matis som jeg var veldig fornøyd med, men husker selvfølgelig ikke hva den het...(grrrr).

Har også litt sensitiv hud som er til tider fuktfattig/tørr.

Var den i krukke eller i oransje pumpeflaske? Jeg har tidligere brukt Matis, og var kjempefornøyd, men hudpleieren prøver å pushe på meg Exuviance, som jeg ikke har lyst på. Jeg har forresten vunnet et gavekort på 50CAD hos Essential Dayspa, og det hadde passet bra hvis jeg kunne bruke det snart :)

Skrevet

Var den i krukke eller i oransje pumpeflaske? quote]

Krukke, kremen var veldig lett og fin i konsistensen og hvis jeg ikke tar helt feil litt rosaskjær i fargen

Gjest Ethereal
Skrevet

Får prøve å få meg en prøve (ordspill på høyt plan!) når jeg skal til byen på fredag. Takk for tipset! :)

Skrevet

Huden min er skikkelig vrang om vinteren, jeg får tørre røde flekker i ansiktet. Den eneste kremen som har funket for meg (har riktignok ikke prøvd noen av de dere har nevnt) er Clarins anti pollution eller noe sånt. Den med ferskenfarget lokk for sensitiv hud. Anbefales!

Gjest Ethereal
Skrevet

Etter råd fra EDS, bestilte jeg en pakke fra Phytomer som bestod av Hydra Continue fuktighetskrem og Face Dew ansiktsvann (som også kan fjerne sminke). Hele pakken koster 75CAD, men siden jeg hadde vunnet et gavekort på 50CAD for et par uker siden, endte jeg opp med å betale 25CAD i mellomlegg, pluss porto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...