Icebliss Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Hei Jeg skal arrangere et utdrikningslag for min venninne, men siden vi begge er litt alternative og ikke liker å feste eller drikke tenkte å å gjøre det litt annerledes. Hun ønsker seg et engelsk teselskap, så jeg tenkte at det hadde vært kult å ta hest og kjerre dit, hvor kusken har flosshatt og fine klær, da detaljer er viktig for henne. Vet noen om slike tilbud her i Oslo? Vet at det hadde betydd masse for min venninne og er det noen fine tehus i Oslo eller steder som har noe lignende? Setter pris på all hjelp Endret 29. mai 2015 av Icebliss
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Dyreplageri.Anonymous poster hash: 8f6ce...484 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Søk på afternoon tea og Oslo, det er flere hotel ol som arrangerer dette, så den delen er enkel. Et alternativ er vinterhaven på Hotel Bristol. Og angående hest er det vel bare å google, men hva med å ankomme i en engelsk veteranbil i stedet? Mye enklere og like stillig...Anonymous poster hash: ded34...bd3
Icebliss Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2015 Søk på afternoon tea og Oslo, det er flere hotel ol som arrangerer dette, så den delen er enkel. Et alternativ er vinterhaven på Hotel Bristol. Og angående hest er det vel bare å google, men hva med å ankomme i en engelsk veteranbil i stedet? Mye enklere og like stillig...Anonymous poster hash: ded34...bd3 Takk Fant hotellet, når det gjelder hest er det litt vanskeligere, lite tilbud og det meste foregår på sommeren, og dette vil være veldig tidlig vår. Har vurdert bil, men dette virkere dyrere, samt jeg tenkte å ha et tema med gammeldags stil.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Vær så snill, ikke støtt disse som driver med utleie av hest og vogn i sentrum av byer. Dette er IKKE greit. Anonymous poster hash: b5f31...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå