AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Hvilken krem kan dere av erfaring anbefale til dagkrem ansikt for dehydrert og sensitiv hud? Vil ikke ha noe fett eller oljer i kremem da jeg lett får nuppete hud av det. Ønsker kun ren aqua,fukt,hydra hehe.Anonymous poster hash: cdf96...38e
vimsefrøken Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Da syns jeg Matis Delicate sin dagkrem er fantastisk. Jeg har hud som har lett for å bli fet/oljete, samt reagerer fort med både nupper og det som verre er. Huden min er veldig sensitiv, og Matis Delicate er sensitiv-serien til Matis. Per nå bruker jeg den dag og natt, da det er en av få dagkremer som ikke gjør meg fet i huden som også kan brukes om natten og gir nok med fukt. En annen krem jeg elsker som gir meg en matt overflate men allikevel gir mer enn nok fukt uten å gi meg utbrudd eller gjør at min sensitive hud reagerer på den er Emergin C Phytocell krem. Denne bruker jeg også både dag/natt samt kan brukes om vinter, og det er ikke en selvfølge for min dehydrerte hud som trenger MYE fukt i vintermånedene. Denne har da også anti-age, men er slik at er du i 20-årene kan du fint bruke den.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Anbefaler La Roche Posay på det varmeste! Serien har ulike typer, og særlig en som skaper matt resultat, uten oljer eller parfyme. Den er ment for sensitiv hud og allergi, og den beste jeg har prøvd Anonymous poster hash: 61aea...0e1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Økologisk krem fra iherb.com, billig og veldig god. (Har sensitiv hud) http://www.iherb.com/Earth-Science-Active-Age-Defense-Hydrating-Day-Cream-1-7-oz-50-g/12383#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=earth%20science&rc=67&sr=null&ic=13 Koster bare 130 nok. (Pluss 30 kroner i frakt) Anonymous poster hash: 4a626...5f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Det du trenger er en krem uten noe som helst dritt. Repair Locobase. Billig or bra. Anonymous poster hash: f2b0e...096
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Da syns jeg Matis Delicate sin dagkrem er fantastisk. Jeg har hud som har lett for å bli fet/oljete, samt reagerer fort med både nupper og det som verre er. Huden min er veldig sensitiv, og Matis Delicate er sensitiv-serien til Matis. Per nå bruker jeg den dag og natt, da det er en av få dagkremer som ikke gjør meg fet i huden som også kan brukes om natten og gir nok med fukt. En annen krem jeg elsker som gir meg en matt overflate men allikevel gir mer enn nok fukt uten å gi meg utbrudd eller gjør at min sensitive hud reagerer på den er Emergin C Phytocell krem. Denne bruker jeg også både dag/natt samt kan brukes om vinter, og det er ikke en selvfølge for min dehydrerte hud som trenger MYE fukt i vintermånedene. Denne har da også anti-age, men er slik at er du i 20-årene kan du fint bruke den. Hvor kjøper du Matis?Anonymous poster hash: b05cd...73f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Anbefaler La Roche Posay på det varmeste! Serien har ulike typer, og særlig en som skaper matt resultat, uten oljer eller parfyme. Den er ment for sensitiv hud og allergi, og den beste jeg har prøvd Anonymous poster hash: 61aea...0e1 Hvilke er uten parfyme? Så på disse på apoteket forrige uke, men de inneholdt parfyme. (Er ikke TS, men sliter med det samme.)Anonymous poster hash: c881b...359 1
vimsefrøken Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Hvor kjøper du Matis?Anonymous poster hash: b05cd...73f Jeg har kjøpt den flere forskjellige steder tidligere, alt fra i hudpleiesalong til svinedyr pris, til i nettbutikk. Den siste kjøpte jeg hos Blush.no, de har veldig ofte tilbud på Matis nå for tiden har jeg lagt merke til. Blivakker har også Matis, og like så Feelunique.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Blivakker bør man ikke bruke. Eller har de sluttet å sende ut gamle produkter? Anonymous poster hash: 4a626...5f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Da syns jeg Matis Delicate sin dagkrem er fantastisk. Jeg har hud som har lett for å bli fet/oljete, samt reagerer fort med både nupper og det som verre er. Huden min er veldig sensitiv, og Matis Delicate er sensitiv-serien til Matis. Per nå bruker jeg den dag og natt, da det er en av få dagkremer som ikke gjør meg fet i huden som også kan brukes om natten og gir nok med fukt. En annen krem jeg elsker som gir meg en matt overflate men allikevel gir mer enn nok fukt uten å gi meg utbrudd eller gjør at min sensitive hud reagerer på den er Emergin C Phytocell krem. Denne bruker jeg også både dag/natt samt kan brukes om vinter, og det er ikke en selvfølge for min dehydrerte hud som trenger MYE fukt i vintermånedene. Denne har da også anti-age, men er slik at er du i 20-årene kan du fint bruke den. Du er jo uten tvil helt Hilde Christina, du Jeg venter på Matis Jeunesse kremen for den har anti age properties. Har før det brukt Delicate, så jeg er enig i at den er super. Tenkte om det fantes andre alternativer enn Matis og EmerginC der sistnevnte er svindyr Men takk Vimsefrøken! - TS Anonymous poster hash: cdf96...38e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Det du trenger er en krem uten noe som helst dritt. Repair Locobase. Billig or bra. Anonymous poster hash: f2b0e...096 Den bruker jeg til mine hender! .TS Anonymous poster hash: cdf96...38e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 La Roche Posay krasher med MD Formulations renseproduktet mitt.. ingrediensene går IKKE hånd i hånd hehe . Anonymous poster hash: cdf96...38e
vimsefrøken Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Du er jo uten tvil helt Hilde Christina, du Jeg venter på Matis Jeunesse kremen for den har anti age properties. Har før det brukt Delicate, så jeg er enig i at den er super. Tenkte om det fantes andre alternativer enn Matis og EmerginC der sistnevnte er svindyr Men takk Vimsefrøken! - TS Anonymous poster hash: cdf96...38e Den skjønte jeg ikke helt? Hva mener du? Jeg bare anbefalte to kremer som har fungert flott for min hud.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Blivakker bør man ikke bruke. Eller har de sluttet å sende ut gamle produkter? Anonymous poster hash: 4a626...5f8 Har du mottatt gamle produkter derfra? I tilfelle reklamerte du? Og hvilke tilbakemelding fikk du? Jeg har handlet hudpleie på nettet de siste 5 årene, og det siste året har jeg handlet mest fra Blush og BliVakker, men har aldri mottatt gamle produkter fra disse. Kundeservicen har vært utmerket hos BliVakker. Eksempelvis mottok jeg nylig en shampoo med en minimal lekkasje (ga de tilbakemeldingen, men sa det var helt ok for min del). Likevel fikk jeg refusjon. Etter å ha handlet flere ulike produkter fra BliVakker kan jeg trygt anbefale de. Anonymous poster hash: a0f69...310
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #16 Skrevet 30. mai 2015 Den skjønte jeg ikke helt? Hva mener du? Jeg bare anbefalte to kremer som har fungert flott for min hud. Ts svarer bare frekt (slik jeg opplever det). Det hun vil frem til er at du anbefaler produkter som HC har anbefalt på sin nettside. Jeg er forøvrig enig med deg i anbefalingen vedr. Matis. Den andre har jeg ikke prøvd. Anonymous poster hash: a0f69...310
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #17 Skrevet 30. mai 2015 Hvilke er uten parfyme? Så på disse på apoteket forrige uke, men de inneholdt parfyme. (Er ikke TS, men sliter med det samme.) Effaclar Matt er den jeg bruker. Uten parfyme og utrooooolig god for huden. Anonymous poster hash: 61aea...0e1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #18 Skrevet 30. mai 2015 Hvilken krem kan dere av erfaring anbefale til dagkrem ansikt for dehydrert og sensitiv hud? Vil ikke ha noe fett eller oljer i kremem da jeg lett får nuppete hud av det. Ønsker kun ren aqua,fukt,hydra hehe.Anonymous poster hash: cdf96...38e Sjekk Dr. Schrammek Hydra Force. Billig er den riktignok ikke, men kranglefjeset mitt liker den godt. La Roche-Posay gjør lite for meg, men bruker Hydraphase når jeg er på budsjett fordi kremene i det minste ikke irriterer huden.Anonymous poster hash: 5fa5e...e1a
Thorn Skrevet 30. mai 2015 #19 Skrevet 30. mai 2015 Jeg bruker ikke dagkrem siden jeg ikke har funnet en som funker for meg, men bruker Avène sin Soothing moisture mask et par ganger i uka. Veldig fornøyd med den! Jeg tåler dårlig parfyme, men siden jeg kan bruke masken tror jeg at jeg skal prøve Avène Hydrance Lightcream. Har lest veldig mye bra om den!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #20 Skrevet 30. mai 2015 Blivakker bør man ikke bruke. Eller har de sluttet å sende ut gamle produkter? Anonymous poster hash: 4a626...5f8 Har aldri hatt problemer med Blivakker. Foretrekker norske nettbutikker fordi de vanligvis har rask levering og problemfri service. Anonymous poster hash: 141c5...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå