AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Hei! Jeg bestilte en vare på ca 500 kr fra en svensk nettside på 17. mai. I følge dem ble varen sendt dagen etter, altså på en mandag. Jeg har ikke sett noe til det jeg bestilte, og kundeservice sier det mest sannsynlig er tollvesnet sin feil. Det jeg lurer på, er det noen som vet sånn ca. hvor lang tid det kan ta før jeg får den? Anonymous poster hash: 09485...f62
stan Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Hvis du eller avsender har et forsendingsnummer, er det enkelt å sjekke hvor pakken befinner seg. Så lenge pakken er normalt adressert og ikke inneholder noe veldig spesielt, bør det normalt ikke ta så lang tid.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Hvis du eller avsender har et forsendingsnummer, er det enkelt å sjekke hvor pakken befinner seg. Så lenge pakken er normalt adressert og ikke inneholder noe veldig spesielt, bør det normalt ikke ta så lang tid. Det som ble bestilt var e-sigarett, med sånn væske. Det er vel ikke så veldig unormalt? Ei jeg kjenner bestilte fra samme side og fikk det etter to dager... Anonymous poster hash: 09485...f62
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Ingen fler som vet? Selskapet sa jeg skulle ta kontakt hvis jeg ikke hadde fått pakken innen i går. Anonymous poster hash: 09485...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå