AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Er det noen som har forsøkt flytteeskene fra Clas Ohlson og kan si noe om kvaliteten på dem - eller mangelen på kvalitet alt ettersom?http://www.clasohlson.com/no/Flyttekasse/Pr314646000det er disse jeg tenker på. Anonymous poster hash: addfb...18a
stan Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Kjøpte en liten haug for fem år siden. Eskene har vært med på flere flyttinger og tåler det godt. Jeg kjøpte flest små, slik at det ble flere lettere esker, istedenfor få tunge. 1
fullførsetningen Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Har kjøpt slike og brukt dem til flytting 3 ganger. Funket fint det.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Biltema sine er bedre. Ellers har vi kjøpt mange plastkasser, pakket ulike kategorier klær i bokser og satt dem rett inn i skapet. Blank plast, gjennomsiktig, og vi ser hva som er hvor.Anonymous poster hash: 3ffc4...3d2
Jade Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Vi hadde fra Biltema, og de var gode. Jeg tok mye tape rundt for sikkerhetsskyld. Etter bruk gjorde jeg de flate igjen og ga de videre til ei venninne som skulle flytte også. De har i to størrelser. Ikke så egnet til bøker med mindre du har bøker i bunnen og noe mykt/lett på toppen da de er litt for store til det. Kjenner du noen småbarnsforeldre som bruker pampers, så er de pappeskene supre til bøker og blader. Bananesker du får i butikken er også flotte til det. Husk uansett pakketape. Surt hvis bunnen går ut. Det står maks 30 kg, men hvem bryr seg om slikt :D
Gjest Coolaid Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Ikke kjøp dem, gå på din nærmeste butikk og få gratis banankasser, Det tåler kjempe mye. Har flyttet mange ganger med dem og det er bare fryd. Det er gratis, og ikke minst gjenbruk. Start i god tid med å samle om du trenger mange. Butikken vil forteller deg når de får inn slike kasser, de pleier alltid å legge av til kunder som spør etter dem. Lykke til med flyttingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå