AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Har noen tips å dele? (F eks. gulosten til coop extra vs. norvegia, eller First price pålegg vs. gilde) Er ute etter billigere, men gode alternativer. Anonymous poster hash: 5dd9e...ecd
Berentsens Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Syltetøyene til First price er ganske gode. Hvitosten til Coop/X-tra o.l. er også brukbare, spesielt til gratinering, taco og diverse.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Syltetøyene til First price er ganske gode. Hvitosten til Coop/X-tra o.l. er også brukbare, spesielt til gratinering, taco og diverse. Takk for tipset! Osten skal jeg faktisk ta å prøve. Vil du si den smaker ca like mildt som Norvegia? Anonymous poster hash: 5dd9e...ecd
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Syns den kokte skinka til first price er bedre enn gilde sin
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Personlig synes jeg den skiva gulosten til firstprice er bedre enn norvegia sin. Ellers kjøper jeg det meste i billigmerker bortsett fra dopapir,pads,sminkeservietter etc. Anonymous poster hash: 8d4c7...e88
Berentsens Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Takk for tipset! Osten skal jeg faktisk ta å prøve. Vil du si den smaker ca like mildt som Norvegia? Anonymous poster hash: 5dd9e...ecd Ja, jeg merker ikke noen stor forskjell. Jeg kjøper kun de som er kilopakket. Et annet tips, dersom du ikke bruker 1 kg ost, så kan den deles i biter og fryses ned. 1
Gjest Ennasus Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Heisann Syntes egentlig first price har veldig mange gode produkter. -Hamburgerryggen er god. Bare sørg for å se på baksiden av pakka om den er "rein" eller om det er masse slintrer i den. Er den fin, så er den veldig bra -Müsli, corn flakes, puffa ris/havre -Kjeksene med fyll er gode, men styr unna cookiesene! De er ikke gode lenger. -Melkesjokolade -Ispinnene -Pasta -Juicen er helt ålreit -Syltetøy -Potetsalat -Hvitløksbaguettene -Grønnsaker og frukt -Røkelaks -Kyllingfilet -Torskefilet -Tacsaus og lefser -Ostepop og potetgull -Tortillachips -Loff -Brus -Seigmenn (selges de fortsatt?) -Saltstenger -Orange cakes -Koteletter -ferdigpizza (smaker ikke utrolig bra, men er jo tross alt ferdigpizza) -baguetter -egg -vaniljeis -nudler -reker i lake -lomper
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Heisann Syntes egentlig first price har veldig mange gode produkter. -Hamburgerryggen er god. Bare sørg for å se på baksiden av pakka om den er "rein" eller om det er masse slintrer i den. Er den fin, så er den veldig bra -Müsli, corn flakes, puffa ris/havre -Kjeksene med fyll er gode, men styr unna cookiesene! De er ikke gode lenger. -Melkesjokolade -Ispinnene -Pasta -Juicen er helt ålreit -Syltetøy -Potetsalat -Hvitløksbaguettene -Grønnsaker og frukt -Røkelaks -Kyllingfilet -Torskefilet -Tacsaus og lefser -Ostepop og potetgull -Tortillachips -Loff -Brus -Seigmenn (selges de fortsatt?) -Saltstenger -Orange cakes -Koteletter -ferdigpizza (smaker ikke utrolig bra, men er jo tross alt ferdigpizza) -baguetter -egg -vaniljeis -nudler -reker i lake -lomper Ja.Kjøpte de forrige uke Anonymous poster hash: 8d4c7...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå