Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Ser utrolig bra ut... skikkelig skummel... Skal se den på fredag!
Gjest Morild Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Jeg har sett den. Den er ikke så skummel, heller overraskende og litt trist. Jeg likte den. Minner meg på en måte litt om Dogville, selv om den er av en helt annen genre.
Rio Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Dogville er råkul da. Jeg skal se the village samme hva.
Søtpotita Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Eleeeeeeeendig film!!! blei utrulig skuffa....
Gjest Colubra Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 syns det var grei nok underholdning, selv om jeg så for meg slutten ca midtveis i filmen
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Ser utrolig bra ut... skikkelig skummel... Skal se den på fredag! Tja, det du har sett på reklame er vel det eneste som er "skummelt" i hele filmen.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #7 Skrevet 31. august 2004 se tråd om dette tidligere... bruk penga dine på noe anna, svært kjedlig film ja...imponerte ikke nei
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 Har mista lysten på å se den på kino i alle fall, så for meg noe okkult og skummelt!
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 Er det så farlig å få noe annet en det du tror du får? Har sett den og synes den var kjempebra. Da jeg og sambo gikk ut av salen, hørte vi alle som var så misførnøyde, det var ikke det de ventet, det var jo ikke "skummelt". HVorfor må alt være lett underholdning? Jeg var positivt overrasket over å ha sett en film som kanskje ikke hadde de skrekkelementene jeg hadde ventet, men var i det store bilde er minst like ekkel. MEN det er kanskje så "horror" som det gir inntrykk av i traileren. Er det så galt å lage noe som kanskje har en oppvekker, en samfunnskritikk? Vel, da synes jeg du skal se noe helt annet. For all del.
Suzy Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 Jeg så filmen i går og både Mannen og jeg var positivt overrasket! Jeg syns filmen var utrolig mye bedre enn jeg hadde ventet - den var vakker på en særegen måte og utrolig trist på en annen måte. Verdt hvert øre av kinobilletten, men kanskje litt feil hype i forkant - det var mange tenåringer som gikk skuffet hjem halvvegs i filmen for å si det sånn
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 3. september 2004 #11 Skrevet 3. september 2004 En av de skumleste filmene jeg har sett er faktisk One Hour Foto, ikke fordi jeg ble skremt av den eller skvatt på den måten, men fordi det var en syk film om en syk mann. Ble redd for at det skal hende med meg også. Jeg trenger ikke nødvendigvis å bli skremt for å synes at noe er skummelt. Det er en forskjell der.
Suzy Skrevet 3. september 2004 #12 Skrevet 3. september 2004 En av de skumleste filmene jeg har sett er faktisk One Hour Foto, ikke fordi jeg ble skremt av den eller skvatt på den måten, men fordi det var en syk film om en syk mann. Ble redd for at det skal hende med meg også. Jeg trenger ikke nødvendigvis å bli skremt for å synes at noe er skummelt. Det er en forskjell der. Den har jeg fryktlig lyst til å se...
minniepus Skrevet 3. september 2004 #13 Skrevet 3. september 2004 Jeg likte filmen, og den var skummel også.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #14 Skrevet 5. september 2004 Nå har jeg sett den - og ble skuffet ja. Selve plottet var egentlig bra, men de kunne gjort så mye mer ut av det.... det var litt søkt på en måte. Jeg trodde det skulle være mye mer nervepirrnde enn det var. Ble litt skuffet da det ikke var noen monstre.... Amber ikke logget på
Polly Ester Skrevet 5. september 2004 #15 Skrevet 5. september 2004 Så filmen på fredag, og jeg ble kjempeimponert, jeg. En femmer på terningen fra meg. Jeg likte filmen fordi den virket så ekte - og det skumle som lå og ulmet, det var jo bare medmenneskelighet, syns jeg... Jeg skvatt et par ganger, ble overrasket et par ganger, og resten av filmen syns jeg var en fin kjærlighetshistorie. Og jeg syns også den var ...nå har jeg glemt det ordet jeg skulle skrive, men jeg tror logisk ligner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå