AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Del Skrevet 29. mai 2015 Har fått en mail om tid for telefonintervju. Et det noen som har erfaring med det? Jeg gruer meg skikkelig, og bare for at jeg skal grue meg ekstra er det over en uke jeg må vente med å få det overstått!!Anonymous poster hash: d4548...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Del Skrevet 30. mai 2015 Ingen som vet hva dette går i?Anonymous poster hash: d4548...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 30. mai 2015 #3 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er som et vanlig intervju, bare på telefon. Forbered deg slik du ville gjort til et vanlig intervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Del Skrevet 30. mai 2015 Har du noen tips til hvordan jeg kan forberede meg? Er som leder på en avd i stor matbutikk med personalansvar og div adm oppgaver. Jeg har lang erfaring innen faget, men ikke vært leder før.Anonymous poster hash: d4548...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå