Gå til innhold

Billigste Yogaklassen i Oslo/Akershus!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefale den billigste yogaklassen/kurs på under 1600 kr for 8 uker ? 800kr mnd er dyrt ass..

Gjerne i Oslo og/eller Akershus

Anonymous poster hash: 160ea...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

iyoga på Kolbotn.

Anonymous poster hash: 96476...826

AnonymBruker
Skrevet

sjekk ut eight treasures yoga i oslo, det er donasjonsbasert, så du betaler så mye du vil (eller ingenting). veldig avslappende og fin stemning, og veldig flinke lærere. ligger sentralt 5 min fra nasjonalteateret. :)

Anonymous poster hash: 8d453...43f
AnonymBruker
Skrevet

sjekk ut eight treasures yoga i oslo, det er donasjonsbasert, så du betaler så mye du vil (eller ingenting). veldig avslappende og fin stemning, og veldig flinke lærere. ligger sentralt 5 min fra nasjonalteateret. :)

WOW tusen takk for forslaget! Låter utrolig spennende!! Har lest om dem litt nå. Omg er så spent, har kjempelyst til å dra på mandag! Men hvor mange av typ 40-60 personer i et klasserom betaler donasjon? Håper det er mange som bidrar med no annet som rydding her og der el no sånt... :) er ferdig student og har akkurat nå per dags dato INGEN jobb!!! hadde siste vakta mi idag... så blir nok vanskelig å betale.. :P

Men igjen tusen tusen takk for et så spennende forslag!! xoxoxoxoox <333333

AnonymBruker
Skrevet

Men forresten, hva er egentlig din erfaring med dem? hvorfor går du f.eks ikke hos dem lenger? blir de sure på deg konstant hvis du ikke betaler? jeg har samtidig ikke hjerte til å møte opp gang på gang, få et nettverk der og trives, men forlater stedet uten å betale... kan ikke gi fra meg 1 kr daglig heller det er jo for lite..

men igjen lurer jeg på om du vet noe om hvor mange som betaler og ikke betaler. leste på facebookforumet dems at hu svarte en bruker at "you pay what you want" hmm...

men gleder meg sykt til å stikke innom ass! :)

AnonymBruker
Skrevet

Æsj nå ble det mange spørsmål her.

http://www.eighttreasuresyoga.com/schedule.html hvorfor står det enkelte tidspunkter drop in 150 kr og andre ikke? skal man altså betale der det står 150 kr ? TS

AnonymBruker
Skrevet

jeg går der ikke lenger, fordi jeg har flyttet til bergen. :) jeg fant ut av dette stedet kun par måneder før jeg flyttet, og det var trist, fordi jeg likte det der veldig godt. er ikke så fancy, veldig enkel studio, men jeg liker slike steder bedre enn de som prøver å være superfancy og er svindyre. :) det er ingen som "sjekker" deg, du kan også overføre penger eller legge den i boksen i studio. jeg hadde også ganske dårlig råd da, så jeg betalte ikke hver gang, men som oftest ga jeg noen, fordi jeg fikk veldig mye ut av den yogaen der. :) det er mange som betaler, så de får det til å gå rundt. de har noen timer hvor man må betale, men det er opplyst da. den vanlige timeplanen er donasjonsbasert. bare gå, ikke tenk så mye over det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Tusen takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

Du, nå kom jeg nettopp hjem fra 8 treasures , og det var DEILIG!! jeg elsker det taket hvor man kan se rett ut mot himmelen... tok først dragon dance og så ying yonga. den aller siste øvelsen av ying yoga der man ligger med støtte under hofta og ser ut som sjøstjerne tok kaka på alt idag.. storfornøyd.

Jeg skulle bare så ønske at jeg deltok for 4 år tilbake da de har holdt på gratis helt frem til nå.. så synd så synd..

Lurer på hvorfor de tenkte på å drive gratis 100% på den tiden .. nå har han derre Andrew prøvd å selge meg på med 800 kr´s abbonnement bare fordi jeg sa jeg er ny her. :P hahah.

Men digg var det ^^

AnonymBruker
Skrevet

Du, nå kom jeg nettopp hjem fra 8 treasures , og det var DEILIG!! jeg elsker det taket hvor man kan se rett ut mot himmelen... tok først dragon dance og så ying yonga. den aller siste øvelsen av ying yoga der man ligger med støtte under hofta og ser ut som sjøstjerne tok kaka på alt idag.. storfornøyd.

Jeg skulle bare så ønske at jeg deltok for 4 år tilbake da de har holdt på gratis helt frem til nå.. så synd så synd..

Lurer på hvorfor de tenkte på å drive gratis 100% på den tiden .. nå har han derre Andrew prøvd å selge meg på med 800 kr´s abbonnement bare fordi jeg sa jeg er ny her. :P hahah.

Men digg var det ^^

Jeg har gått der en del. Det er da virkelig verdt å betale VALGFRITT beløp for en så bra yogatime? Må da være grenser for hvor idealistiske folk kan være.

Anonymous poster hash: 111c8...bfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pfft nei frodi én time holder ikke nok  for at man skal virkelig føle seg bra. hallo :P det er ikke like billig å betale 100 kr for EN time EN GANG når man legger til et par hundre lapper og så har man full abonnement.. men yoga skal absolutt være så dyrt. 

Ja jeg er idealistisk på min måte, take it or leave it. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...