MillyMatty Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Hei, noen her som vet hvordan linsekontroll på Interoptik foregår? Hvor mye koster det? Og må man ha på seg linsene når man skal på linsekontroll?
Bondenisse Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Du har dem på ja, er litt som en vanlig synstest der du leser bokstavene på veggen osv. Itilleg ser optikeren på om du er rød/har noen skader på øynene og spørr hvordan linsene fungerer, om du blir fort tørr på øyet osv. Vet ikke hva det koster hos interoptikk men vanligvis ligger sånt på mellom 500-700 kr 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Selvsagt må du ha på deg linsene, de får jo ikke sjekket hvordan de fungerer ellers. De sjekker om synet ditt har endret seg siden sist, om linsene oppfører seg som de skal på øyet (fuktighet, bevegelser etc.), om du må endre styrke, har andre problemer etc. Veldig enkelt og greit, stort sett. Prisen vet jeg ikke, for meg er linsekontrollen inkludert i månedsbeløpet jeg betaler. Anonymous poster hash: f5ee0...bec 2
MillyMatty Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2015 Takk for svar! Trodde jeg skulle ha linsene på, men det er alltids greit å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå