AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Hei. Finner bare kvinnestr. på Wr.Up jeans. Noen som vet hvordan jeg omregner det til herrestr.? Føler ikke at baken som er det eneste jeg er ordentlig fornøyd med på kroppen min. Kommer til sin rett med de buksene jeg har i fra før. Men disse ser ut som de ville passet veldig bra. Bruker bukser som er 34 i livet, og 35-36 i lengde i herrestr. Ev. str 54. Finner ikke en tabell på de sidene de selger disse buksene. Bare kvinnestr. http://weightless.no/klar2/wr-up-denim.html Anonymous poster hash: a6e67...f97
Neket Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Om du ikke er crossdresser eller han tightsmannen, så la være å kjøpe dem! De ser idiotisk ut på kvinner også. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Jeg er ingen av delene. Jeg er en frigjort og tøff mann som går med det jeg liker å gå med. Henger meg ikke opp i tabuer og at andre bedrevitere av noen moteslaver skal fortelle meg om hvordan jeg skal gå kledt. Slik som mange kvinner handler klær på butikker for menn til seg selv. Som de kombinerer med kvinneklær osv. Så det jeg lurer på er noen som har erfaring med disse buksene og kan gi meg et estimat som passer med de målene jeg har gitt. 180 høy. 82kg og en livvidde i andre jeans på ca. 34. Noen som vet?Anonymous poster hash: a6e67...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå