AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Skal lage hamburger til helgen og lurer på om noen har oppskrift til god hamburgerfarse? Vil helst unngå å handle noe ekstra på butikken, jeg har da; En pk kjøttdeig hvitløk chilli alle slags krydder fetaost/blåmyggost/norvegia løk osv.Anonymous poster hash: 78c21...3fe
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Jeg syns den beste hamburgeren inneholder kjøtt, salt og pepper. Ikke stek for lenge, bare så den blir akkurat gjennomstekt. Ha på masse godt Anonymous poster hash: 77509...e52
debattanten Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Har du godt kjøtt trenger i mine øyne ikke mer enn salt og pepper som nevnt over. De gangene jeg evt tar noe krydder i så er det spisskumin, chili og hvitløk. Lager du de tykke anbefaler i hvert fall jeg og steke de på indirekte varme først på grillen og så direkte varme til slutt. Gjør du det inne så først i stekovn så i stekepannen, bruk termometer. Du kan steke de direkte om de er tynne (under 2cm tykke ca). Blåmuggost med stekt løk er godt. Trenger ikke dressing. Visst ikke er det løk, tomat og salat her i gården, med en god ost og dressing av noe slag. Stek hamburgerbrødene i pannen med litt smør, blir godt! Eller rist de på grillen.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Jeg pleier å lage tacoburgere. blander bare en pakke kjøttdeig med en pose tacokrydder. Blir veldig gode Anonymous poster hash: 5b51f...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå