diddi Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Nå er jeg i gang. Er jo hjemme i fødselspermisjon og har god tid, så dene bursdagen hadde jeg lyst til å gøre litt ekstra. Husker selv min 5-års dag da mamma hadde bestilt bursdagspakke fra Sølvpilen. Alle hadde pappindianerfjær på hodet. Det var duk, ballonger, tallerkner og servietter med sølvpilen. Vi gikk i "skramletog" i blokka og fanget to storebrødre som fikk være med. Så spilte vi på kam. Til slutt så vi på Robin Hood på smalfilm samt film som pappa hadde tatt opp ute i løpet av vinteren hvor flere av barna i nabolaget var med. (Skøytebanen osv.) Så når eldstemann blir fire så har jeg planlagt sjørøver-party. Invitasjonene er sendt ut. Rester etter bryllups-sangforsiden (beige/brunt ark som er litt pergamentliknende) ble brukt til invitasjonene. De ble svidd av langs kantene. Det er ilde av to sørøvere som fekter, og det står: SHIP OHOI! Kaptein .... fyller fire år. Et fødselsdagsslag finner sted for denne gamle sjøulk. Han trenger sine venner for å få heist seil skuret dekk, skalket alle luker og fr å jakte på den forsvunne sjørøverskatten. Det hadde vært fint om .... kunne bli med på toktet. Vi setter seil tirsdag den 7. september kl. !7.00, og er tilbake i havn kl 19.30. Kapteinens skip er lokalisert i den hemmelige havnen i ......... Fint om du kunne stille som sjørøver og la våpen ligge igjen på egen skute. Meld din ankomst til sjørøvermamma ... på tlf.... Så er de rullet sammen og bundet hyssing rundt. Han gleder seg veldig. Jeg har kjøpt svarte sjørøverballonger, og til "godteposer" har jeg køpt en selvlysende edderkopp-ring til hver, sjokolade-gullmynter, sukkertøyhalskjede. Skal bake en sjokoladekake som ser ut som sjørøverskip samt denne kaka her (med forskjellen at bilen skal byttes ut med båt). http://www.wilton.com/cake/shapedpans/pdf%...egasaurus%2Epdf Planlegger en skattejakt på et eller annet vis, samt spille sjørøversanger (ungene kan jo alle kaptein Sabeltannsangene. Kanskje vi skal prøve kaptein Sorte bill??) Ja, det skal bli gøy!! (Også har jeg kjøpt inn kammer, slik at de kan spille sjørøversanger på dem.)
Brunhilde Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Dere får det sikkert kjempemoro! Lykke til!
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Hørtes ut som en fantastisk morsom 4-årsfest :-)
Diaz Skrevet 2. september 2004 #4 Skrevet 2. september 2004 Kunne nesten ønske det var meg som fylte 4 år Lykke til, det høres ut til og bli et minne for livet både for jubilanten og sjørøvermammaen
diddi Skrevet 3. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2004 Ja dette er lovende. I dag lå det et liknende svar fra kaptein xx om at han kommer, i egen skute!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå