Gå til innhold

psykisk utro?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o

men hvorfor er dette da så vannvittig galt??

da viser du jo ikke for noen at du liker noen andre enn partneren din, jo `?

og smtidig tilfredsstiller du partneren :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...så lenge man holder kjeft da...

Tror ikke jeg hadde satt pris på om mannen min tenkte på en annen mens vi hadde sex :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men streng tatt er det ikke på langt nær så ille som om man er utro fysisk!

synes jeg da..

Er manto mennesker som vet at den andre har lyst på seg, og man lar være å ha sex pga andre at begge er opptatt..

man er kanskje psykisk utro da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det å være småforelsket i eller betatt av en annen - er å være psykisk utro? i så fall tror jeg alle er psykisk utro en eller annen gang gjennom livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske normalt å fantasere litt innimellom, det betyr ikke at følelsene for den man er sammen med er svekket. Man er da bare et menneske... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så det å være småforelsket i eller betatt av en annen - er å være psykisk utro? i så fall tror jeg alle er psykisk utro en eller annen gang gjennom livet.

ikke en gang innimellom i livet. flere ganger i uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

ikke en gang innimellom i livet. flere ganger i uken....

Nope, for jeg har ikke tenkt på eller fantasert om andre, siden jeg ble sammen med min kjære. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nope, for jeg har ikke tenkt på eller fantasert om andre, siden jeg ble sammen med min kjære. :sjarmor:

har du ladri fantasier??

hva mangler deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville forundre meg stort om ikke alle har vært/er psykisk utro innimellom, i den forstand at man tenker/fantaserer litt om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk utro hele tiden jeg, da :-( Jeg tenker på en annen enn mannen min fra jeg står opp til jeg legger meg, og til og med drømmer om ham om natten. I tillegg tenker jeg på ham når jeg har sex med mannen min.....driver og forsøker å avvende om dagen, men det er ikke lett......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykisk utro hele tiden jeg' date=' da :-( Jeg tenker på en annen enn mannen min fra jeg står opp til jeg legger meg, og til og med drømmer om ham om natten. I tillegg tenker jeg på ham når jeg har sex med mannen min.....driver og forsøker å avvende om dagen, men det er ikke lett......[/quote']

Dette kaller jeg psykisk utroskap. Å være bittelitt betatt av en annen i nå og da er ikke det. Det er fullt mulig å være det når man er i et forhold, uten at man tenker masse på denne andre mens man er sammen med og har sex med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...