iove Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hvilken hudrens synes du fungerer på fet hud? Skriv gjerne ca hvilken pris den ligger i, da jeg er en fattig student trenger jeg sårt et fungerende produkt som ikke koster 1000 kroner
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Kan tipse deg om en supergod rens for fet hud som kjøpes på helsekost Den er stor og koster bare en 100-lapp 👍🙏 Den er fra merket Dr.Organic Anonymous poster hash: b318e...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Ellers anbefaler jeg dr. Hauschka flytende dagkrem med noen dråper av oljen deres for fet hud i. Kjempegode produkter og koster ikke så mye. Balancing toner er og gull verd (pass på du får riktig, finnes to typer)Anonymous poster hash: b318e...1ed
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Jeg bruker Simple sin facial wash gel. Koster 62 kroner på Vita Anonymous poster hash: 4e832...2f6
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Bruk noe mildt, f.eks fra The Body Shop. Olje på fet hud hjelper ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Bruk noe mildt, f.eks fra The Body Shop. Olje på fet hud hjelper ikke. Jo, så klart gjør det det! Hvis det er olje beregnet for fet hudAnonymous poster hash: b318e...1ed
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har fet hud og bruker forskjellige renser som jeg har funnet fungerer for min hud. Varierer litt etter årstid og hvordan huden oppfører seg. Men det er disse jeg varierer mellom og som jeg syns fungerer best med min hud. Rens er ikke det produktet som er viktigst i min rutine, altså jeg må rense morgen/kveld, men hvilken type rens jeg bruker påvirker ikke huden min mest, det er serum og krem jeg ser stor forskjell på huden hvis jeg bruker feil type av. MD Formulations Cleanser ca kr 379 (veldig drøy Decleor Aroma White C Brightening cleansing foam, ca kr 279 (utrolig god skumrens) Emma Hardie cleansing balm, ca kr 595 (fantastisk god rensebalm) Decleor soothing micellar water, ca kr 229 Den som er mest beregnet på fet hud av disse er MD Formulations sin. Men jeg syns de andre fungerer like godt. Anonymous poster hash: 03ee5...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå