AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hallo ! Et rart spørsmål, håper på svar likevel. Jeg bruker sminke hver dag, og i og med at jeg bruker en del tar jeg meg god tid til å rense på kvelden. I disse travle eksamensperioder går jeg sjeldent uten sminke, og renser huden kun på morgenen da jeg ikke har noe å ta av på kvelden. Lurer på hva dere syns om dette? Bør jeg rense om kvelden også? Er litt slitsomt med rens, toner, forskjellige hudkremer og sånt.. derfor jeg spør Anonymous poster hash: 1a224...416
Kragebein Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Jeg renser kun på kvelden, skyller med vann om morgenen. Om du ikke bruker sminke på dagtid så er det ikke krise å kun rense om morgenen, men om du bruker solkrem så kan det være lurt å få det vasket av om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Så mye snusk og fanteri og forurensning og svette og løsnet hud man får på huden etter en lang dag, så vil jeg si det er viktigere å rense på kvelden en på morgenen om du nå må velge en. jeg renser ordentlig på kvelden og på morgenen stryker jeg bare over med rensevann. Anonymous poster hash: 65744...653 7
Florence Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Jeg renser morgen og kveld. Går med sminke nesten hver dag, men renser både morgen og kveld de dagene jeg ikke gjør det også. Hvis du som regel beveger deg utendørs, så ville jeg prioritert ansiktsrens om kvelden hvis jeg var deg.
Gjest kittypurry Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Jeg renser alltid både morgen og kveld. Jeg er enig med vedkommende over at hvis jeg måtte velge ville jeg holdt fast i kveldsrutinen og heller skylt med vann på morgenen. Men rens morgen og kveld er å anbefale! 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Jeg renser både morgen og kveld uansett om jeg har brukt sminke eller ikke.
Tigerstaden Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Renser huden morgen og kveld, synes det er deilig og avslappende
ClosedParadise Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Er veldig dårlig på å gjøre det, men når jeg gjør det bruker jeg den fra Sensai. Har veldig ren hud så tenker ikke noe over det å rense. Derfor blir det gjort sjeldent..🙊
FantasDick Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Renser hver kveld, hiver vann i trynet om morgenen - gjerne i dusjen.
julie90 Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Jeg renser hver eneste morgen og kveld, uansett om jeg har gått med sminke eller ikke
metempsychosis Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Selv renser jeg grundig på kvelden, selv om jeg ikke har sminket meg. Og sier meg enig med AB#3, forurensning, svette og lignende er ikke noe jeg har lyst til å sove på. Til morgenstellet derimot, går jeg bare raskt over med konjac-svamp
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 har lest at det er når man sover at urenheter stopper seg opp i porene og døde hudceller kommer til overflaten og at det derfor er viktig å rense på morgenen så det ikke clogger seg enda mer. Men har også lest at man ikke skal overrense flere ganger daglig. selv renser jeg morgen og kveld men i helger og ferier blir det kom regel bare en gang om dagen når jeg ikke bruker sminke Anonymous poster hash: 3a129...9c7
peppermyntete Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Renser kun på kvelden. Men skrubber ansiktet i dusjen annenhver morgen.
Trampe23 Skrevet 29. mai 2015 #14 Skrevet 29. mai 2015 Jeg renser hver morgen og kveld, og jeg bruker sjelden sminke.
Gjest LilleTusenfryd Skrevet 29. mai 2015 #15 Skrevet 29. mai 2015 Både morgen og kveld. Lest at det er viktig å rense om morgenen også, selvom man bare har sovet og ikke hatt på sminke. Skjer visst mye greier i huden om natten..
Emelisse Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Morgen og kveld uansett. Liker rett og slett følelsen av å være nyskuret. Litt som tannpuss egentlig.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Jeg renser morgen og kveld. Men er mer nøye med renserutinen på kvelden enn jeg er om morgenen. På morgenen bruker jeg bare litt rensevann på en bomullspad. Like enkelt som å splashe vann i ansiktet. Men jeg må også bruke dagkrem da. Hvis du syns det er stress om morgenen med rens, ville jeg renset huden nøye om kvelden, og heller brukt ett rensevann på morgenen. Sparer mye tid. Anonymous poster hash: 5c2f1...a6f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #19 Skrevet 29. mai 2015 Man skal rense to ganger daglig. Selv om man ikke bruker sminke! Døde hudceller og forurensing er med på å gjøre huden "gusten", og hvis en er utsatt for urenheter er det veldig viktig å få renset huden. Jeg dobbelt-renser om kvelden (to forskjellige rens, begynner med rensebalm som fjerner sminken, deretter en leirebasert rens som renser huden), og enkeltrenser om morgenen. Bruker toner og serum og jeg har fått myyye finere hud etter at jeg klarte å opprettholde denne rutinen. Anonymous poster hash: 69bf5...c21 1
FantasDick Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 Jeg bruker kun olje i ansiktet, både som rens og fukt, og huden min får litt mye av det gode om jeg renser på morgenen også. Følte for å legge til siden det var flere som begynte å misjonere for rens, tonere og serum på morgenen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå