Gå til innhold

Sushi i Bergen sentrum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem i Bergen sentrum har best sushi?

Anonymous poster hash: c736c...236

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nama, uten tvil. Red Sun og Sumo har også sushi men ingenting slår Nama

Anonymous poster hash: 13f7f...089
AnonymBruker
Skrevet

Nama og sumo.

Anonymous poster hash: 42173...a80

AnonymBruker
Skrevet

Mandalay!

Anonymous poster hash: d961e...207
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå på Red Sun, Cyclo og Sumo. Favoritten er Red Sun :)

Nama synes jeg ikke noe om, ikke verdt den stive prisen. I tillegg har de foie gras på menyen.

Anonymous poster hash: 61b31...e6e

AnonymBruker
Skrevet

Ichiban (take away) har også god sushi :)

Anonymous poster hash: 61b31...e6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips! :)

Anonymous poster hash: c736c...236

Skrevet

Liker godt Sumo.

AnonymBruker
Skrevet

Synes Sumo er rausest med fisken, man får faktisk skikkelig gode fiskebiter i makiene, og ikke bare masse ris. Men ølet blir servert i knøtaglass til hårreisende pris :P

Anonymous poster hash: e6bdf...81c
AnonymBruker
Skrevet

Ingen slår Nama, det vet alle bergensere

Anonymous poster hash: 3be0d...154

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå på Red Sun, Cyclo og Sumo. Favoritten er Red Sun :)

Nama synes jeg ikke noe om, ikke verdt den stive prisen. I tillegg har de foie gras på menyen. Anonymous poster hash: 61b31...e6e

Foie gras er jo kjempegodt!

Anonymous poster hash: 0ff05...983

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Foie gras er jo kjempegodt!

Anonymous poster hash: 0ff05...983

Dyremishandler

AnonymBruker
Skrevet

Nama og Ichiban- uten tvil! ;)

Anonymous poster hash: ea23b...ac0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også normalt sagt Nama, men vi har hatt sushi derfra nå i kveld, og for første gang er jeg skikkelig skuffet!

Først var bestillingen vår helt feil, med nesten ingen av bitene vi hadde bestilt.

Når vi omsider etter å ha gått tilbake fikk rikitge biter i hus, var sushirisen dårlig smaksatt - alt for tørr og smakløs.

Og i tillegg hadde kokken fått en genial idé, og plassert en liten klatt pesto !!! på toppen av alle kveitenigiriene. :daane:

Det ødela dermed favorittbitene mine, for å si det forsiktig. Så for vår del blir det lenge til neste Nama-takeout. Dere er herved advart. Og hvis noen fra Nama leser tråden: Fy skam på dere! :nei:

Anonymous poster hash: ce44c...d06
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Desidert Nama!! De har nettopp fått ny meny som virker meget spennende. Det går an å bestille bord på deres hjemmeside.

På andre plass er Ichiban.

Styr unna Red Sun. Sist jeg var der var porsjonene små og betjeningen dårlig.

Skriv en tilbakemelding!

AnonymBruker
Skrevet

Sumo! Store, gode biter til en fin pris. Ichiban har også god sushi!

Nama syns jeg er overpriset, dessverre. Er ikke spesielt imponert over servicen på Red Sun og Cyclo.

Anonymous poster hash: a751b...718
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg ville også normalt sagt Nama, men vi har hatt sushi derfra nå i kveld, og for første gang er jeg skikkelig skuffet! Først var bestillingen vår helt feil, med nesten ingen av bitene vi hadde bestilt. Når vi omsider etter å ha gått tilbake fikk rikitge biter i hus, var sushirisen dårlig smaksatt - alt for tørr og smakløs. Og i tillegg hadde kokken fått en genial idé, og plassert en liten klatt pesto !!! på toppen av alle kveitenigiriene. :daane: Det ødela dermed favorittbitene mine, for å si det forsiktig. Så for vår del blir det lenge til neste Nama-takeout. Dere er herved advart. Og hvis noen fra Nama leser tråden: Fy skam på dere! :nei:Anonymous poster hash: ce44c...d06

Som trofast Nama kunde (siden de åpnet i juli 2001) er jeg mildt sagt sjokkert. Pleier ikke å ha take-away men skal huske på å styre unna det. Håper du gir de en sjanse til og bestiller bord neste gang.

Gjest Castielz
Skrevet

Nama, Ichiban eller Sumo!
Sistnevnte har veldig flotte lokaler, og mange biter som er nybegynnervennlige!

AnonymBruker
Skrevet

Som trofast Nama kunde (siden de åpnet i juli 2001) er jeg mildt sagt sjokkert. Pleier ikke å ha take-away men skal huske på å styre unna det. Håper du gir de en sjanse til og bestiller bord neste gang.

Og jeg håper de leser innlegget mitt og skjerper seg!

Anonymous poster hash: ce44c...d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...