AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Jeg ble så utrolig fysen på noe godt, men vet ikke helt hva jeg skal lage. Jeg pleier som regel å lage en enkel "kladdkaka" når jeg får lyst på noen søtt, men jeg har lyst til å kanskje prøve noe annet. Kan godt være noe med sjokolade/kakao, men jeg er åpen for mye. Bør helst ikke være veldig tidkrevende og noe som ikke krever alt for mange ingredienser. Anonymous poster hash: 0444c...762
stan Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Eggedosis! Lagde bestandig vi når vi hadde lyst på noe godt. Kjempekjapt. Også er det litt kvalmende i store mengder, så en risikerer ikke spise for mye :-)
Bolla! Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Brownies i kopp http://www.detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-brownie-cup Endret 28. mai 2015 av -Mala-
Gjest Ennasus Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Siden du ikke svarer sjanser jeg på at du har alle slike basic-greier Kokosboller/skumboller Marengs/pikekyss (dette tar en time i ovnen men..) Brownie/Cookie i kopp Sugar cookies Cookies eller sjokoladekjeks Havrekjeks Havreflarn Sjokoladefondant Hjemmelaget twix barer Fudge eller karamell Gjennomvåt sjokoladekake Texas sjokoladekake Sjokoladekake/brownies/kladdkake/konfektkake med marengstopping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå