Braah Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Heihei! Er en gutt som har en helt ålreit kropp, er verken fett eller tynn. Noe midt imellom. Men har et problem, som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Rundt magen min er det endel fett, som ikke ser så særlig bra ut, magen er lubben altså. Noen tips til hvordan jeg kan få fjernet dette, til en flat og "normal" mage? Da tenker jeg spesielt på et kostholdsprogram, som gjør at den lubne magen blir fjernet. Takk for tips til allesammen.
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2015 Alder? Anonymous poster hash: dad0f...62e 19.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 19. Valpefett har du Tren helkroppsstyrke 1-2 ganger i uka så skal du se du blir bedre om 6-8 mnd Anonymous poster hash: dad0f...62e
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2015 Valpefett har du Tren helkroppsstyrke 1-2 ganger i uka så skal du se du blir bedre om 6-8 mnd Anonymous poster hash: dad0f...62e Ja, kan fort ha valpefett. Hva er det fornoe egentlig? Går det bort?
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2015 Takk for det. Men som sagt øverst i tråden, så er jeg gjerne ute etter noen såkalte "treningseksperter" som kunne også gitt meg en kostholdsplan, på mat jeg eksempelsvis burde spise/lage.
Gjest me2u Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Takk for det. Men som sagt øverst i tråden, så er jeg gjerne ute etter noen såkalte "treningseksperter" som kunne også gitt meg en kostholdsplan, på mat jeg eksempelsvis burde spise/lage. Det som avgjør om du går ned i fettprosent er kalori inn/ut. Du må altså finne ut hva du forbrenner per dag. Nå vet jeg ikke vekten og høyden din, men det avgjør om målet er vektnedgang eller om du burde legge på deg vekt i form av muskelmasse. Mistenker det siste.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Om du har en normal vekt, så ville jeg lagt på meg muskelmasse og spist mer mat. Om du er lubben, så ville jeg trent tung styrketrening og spist i underskudd Anonymous poster hash: de394...237
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2015 Om du har en normal vekt, så ville jeg lagt på meg muskelmasse og spist mer mat. Om du er lubben, så ville jeg trent tung styrketrening og spist i underskudd Anonymous poster hash: de394...237 Jeg er 186 cm og 80kg. Tror jeg er han på 25% cirka?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Jeg er 186 cm og 80kg. Tror jeg er han på 25% cirka? 80 kg er så ikke mye for en mann som er 186 cm høy. Jeg ville trent tung styrketrening og spist proteinrikmat. Spis i overskudd slik at du bygger muskler. For så og spise i et underskudd igjen når du er fornøyd med muskelmassen. (Da kommer musklene tydligere frem) Anonymous poster hash: de394...237 1
Gjest me2u Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 Jeg er 186 cm og 80kg. Tror jeg er han på 25% cirka? Mannen min er 186 og 85 kg og har fettprosent på ca 8-10%. Du burde legge på deg muskelmasse. Tung styrke er tingen for deg.
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2015 Mannen min er 186 og 85 kg og har fettprosent på ca 8-10%. Du burde legge på deg muskelmasse. Tung styrke er tingen for deg. Joa, kan fort være det. Men jeg er jo tross alt 80kg, og 19 år. Kjenner flere på min alder som er under 75kg osv, men de har ikke no luben mage..
Gjest me2u Skrevet 28. mai 2015 #14 Skrevet 28. mai 2015 Joa, kan fort være det. Men jeg er jo tross alt 80kg, og 19 år. Kjenner flere på min alder som er under 75kg osv, men de har ikke no luben mage.. Men om du går ned i vekt kommer du til å se mager ut. Vil du ikke heller se muskuløs og trent ut?
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 28. mai 2015 Men om du går ned i vekt kommer du til å se mager ut. Vil du ikke heller se muskuløs og trent ut? Nja, Joa fint det. Hvordan er mannen din bygd a? Google bilde av sånn cirka?
Gjest me2u Skrevet 28. mai 2015 #16 Skrevet 28. mai 2015 Nja, Joa fint det. Hvordan er mannen din bygd a? Google bilde av sånn cirka? Ca sånn: http://bleacherreport.com/articles/1212384-ufc-on-fx-3-erick-silva-and-the-7-best-prospects-in-the-ww-division
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #17 Skrevet 28. mai 2015 Ca sånn: http://bleacherreport.com/articles/1212384-ufc-on-fx-3-erick-silva-and-the-7-best-prospects-in-the-ww-division Okey Men er egentlig ikke særlig in på styrketrening nå, kanskje senere. Tror damene egentlig ikke bryr seg så spess mye om magen din osv, om du er veldig kjekk og har fine øyne etc. Stemmer det?
Gjest me2u Skrevet 28. mai 2015 #18 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Okey Men er egentlig ikke særlig in på styrketrening nå, kanskje senere. Tror damene egentlig ikke bryr seg så spess mye om magen din osv, om du er veldig kjekk og har fine øyne etc. Stemmer det? Du skal kun trene for din egen del og for ditt eget velvære. Om du føler deg bra med deg selv så er det ikke noe vits i å trene for å "dra damer". Er du en kjekk, oppegående og snill gutt med glimt i øyet så vinner det det lett over en sixpack. Kan ikke føre en samtale eller ha noe til felles med en sixpack, det er tross alt personen man faller for ikke magen Men trening er positivt for mye annet da, så anbefaler deg uansett å trene noe du trives med et par ganger i uka for helsens del Endret 28. mai 2015 av me2u
Braah Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #19 Skrevet 28. mai 2015 Du skal kun trene for din egen del og for ditt eget velvære. Om du føler deg bra med deg selv så er det ikke noe vits i å trene for å "dra damer". Er du en kjekk, oppegående og snill gutt med glimt i øyet så vinner det det lett over en sixpack. Kan ikke føre en samtale eller ha noe til felles med en sixpack, det er tross alt personen man faller for ikke magen Men trening er positivt for mye annet da, så anbefaler deg uansett å trene noe du trives med et par ganger i uka for helsens del Hvor gammel er mannen din som trener da?
WubWub Skrevet 28. mai 2015 #20 Skrevet 28. mai 2015 Okey Men er egentlig ikke særlig in på styrketrening nå, kanskje senere. Tror damene egentlig ikke bryr seg så spess mye om magen din osv, om du er veldig kjekk og har fine øyne etc. Stemmer det? det er trendy å være lubben, dvask, doven og utrent nå så du har ikke noe å bekymre deg for. pappakroppen er det som hylles og er ettertraktet. dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå