Gjest oppbrukt Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 Nå er det bare to timer til jeg skal til legen, og jeg har allerede vært på do og kastet opp flere ganger. Tårene spretter, og jeg føler meg så innmari redd og alene om dette! Vær glad alle dere ute som slipper dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #2 Del Skrevet 31. august 2004 Lykke til. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #3 Del Skrevet 31. august 2004 ønske dæ lykke til.. har du snakka med legen om å ha med noen på undersøkelsen? stoor han e profesjonell å vil nok ta d rolig.. husk at du kan si fra vest d blir førr mye for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oppbrukt Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 jeg knakk selvfølgelig fullstendig sammen inne hos legen. han mente jeg ikke trengte gu i dag de tok blodprøver på hiv og hepatitt (såkalt nullprøve) og så fikk jeg resept på antibiotika mot chlamydia. de pillene ble jeg faktisk veldig dårlig av. ligger rett ut, og springer på do hele tiden fikk tilbud om sykemelding, men jeg mente jeg skulle greie å gå på jobb i morgen. :-? ha, bare meg selv jeg lurer! jeg er ikke i stand til å møte mennesker i morgen. I alle fall ikke hvis jeg fortsatt er så elendig. Men hva sier man egentlig til areidsgiveren?? (han er foressten lege) ikke lenge siden jeg var hjemme med spysyken, så det er litt teit å komme med den en gang til liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 hei vennen... gjore samme som deg når d gjelder sykemld. d gikk ikke fult så bra.. knakk sammen på jobben en dag, ble kalt inn til sjefen, og der plompa hele historien ut.. det var en lettelse! du kan si sannheten til sjefen din, han har taushetsplikt om hva dere diskuterer dere imellom. og skal han si noe skal han spørre deg først om det er greit. tro meg, d kommer til å bli en tung å tøff tid hvis du ikke sier noe til noen... ble litt mye dystern her nå. men, snakk med noen, ring samboeren din å si at du har noe å fortelle som han burde vite.. alle takler ting på forskjellig måte, men tror han vil bli glad for at du sier det. sier alt dette basert på egen erfaring... lykke til vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå