AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Jeg får aldri til å lage pannekaker, pizza/pai, rundstykker eller ble som helst bakst med Semper mix (ingen av typene). Hva gjør jeg galt? Smaker grusomt hver gang Anonymous poster hash: ae86d...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Har du i nok salt? Bruker du vann, melk eller eplejuice? Nok væske? Jeg synes Semper smaker kake, så jeg foretrekker å blande frø, mais-, potet-, nøtte-, havremel eller mos av rotgrønnsaker. Anonymous poster hash: 780b3...349
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Med for eksempel pannekaker, så blir de nesten litt gjennomsiktige. Ser ut som glassmaneter 😂 Smaker skikkelig ekkelt.Anonymous poster hash: ae86d...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Med for eksempel pannekaker, så blir de nesten litt gjennomsiktige. Ser ut som glassmaneter Smaker skikkelig ekkelt.Anonymous poster hash: ae86d...1b3 Det har jeg aldri hørt om. Hvilken mix bruker du, og hvilken oppskrift? Anonymous poster hash: 780b3...349
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Det har jeg aldri hørt om. Hvilken mix bruker du, og hvilken oppskrift? Anonymous poster hash: 780b3...349 Har prøvd alle mixene :/ Jeg bytter bare ut hvetemel der det står at man kan velge glutenfritt hvis man vilAnonymous poster hash: ae86d...1b3
Aviale Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Jeg pleier å bruke toro lys melblanding, og ofte blander jeg 50/50 toro og semper mix eller mix med fiber som jeg erstatter hvetemelet med. Dette fungerer supert for meg i alle fall! F.eks halvparten toro og halvparten mix med fiber i pizza eller pannekaker, og halvparten toro og halvparten semper mix i kaker. Toro lys melblanding er også god til det meste alene, men jeg synes baksten blir saftigere med semper oppi i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå