AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Kan man bruke smeltet margarin på potetbåter istedet for oLje? Elsker margarinsmaken,tenker da å smelte margarin og blande med potetene før steking i ovnAnonymous poster hash: e6a6b...b7b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Selvsagt, det går helt fint. Ikke at jeg hadde blitt veldig glad for å få det servert selv (synes ikke margarin smaker godt), men så lenge du liker det er det bare å kjøre på. Anonymous poster hash: 15ebe...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har prøvd det, og det endte opp med at hele greia smakte brent smør og at hele leiligheten ble full av røyk... Anonymous poster hash: 6fa88...431
Gjest Ennasus Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Mener å ha gjort det samme en gang før, men da lot jeg smøret bli romtemperert, og blanda det godt sammen med hvitløk, sitron, salt og pepper så det ble en smørje, også la jeg klatter med dette på potetbåtene og blandet godt sammen... Det funket fint det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå