Gå til innhold

Det vakreste som finnes

Anbefalte innlegg

Gjest kittypurry
Skrevet

Må være nyfødte kattunger! Jeg var (for første gang i livet faktisk) med på kattefødsel for et par dager siden og det er noe av det vakreste jeg har vært med på :hjerter_rundt:

Jeg fikk langt større morsfølelse for disse små nurkene enn for menneskebabyer, så jeg er rar sånn :fnise:

Jeg måtte bare dele, for jeg skal straks hilse på de igjen og jeg bobler snart over av begeistring :strix:

Jepp, jeg er langt over middels glad i katter og har en pus selv, som trolig blir storebror om en 12 ukers tid. Enn så lenge lever han i troen om at han får forbli et bortskjemt enebarn :fnise::catmilk:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mange andre ting som er mye vakrere.

Gjest kittypurry
Skrevet (endret)

Nei, mange andre ting som er mye vakrere.

Som f.eks? *venter i spenning* ;)

Du er en skikkelig gledesdreper btw :fnise:

Endret av imaginerys
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hedda Kise er det vakkreste som finnes.

Anonymous poster hash: 21dbb...0eb
Skrevet

Dette er det vakreste som finnes :rodmer:

post-51056-0-81460300-1432826130_thumb.j

• Liker 3
Gjest Fotballen
Skrevet

Valper er like vakre synes jeg.

Skrevet

Må være nyfødte kattunger! Jeg var (for første gang i livet faktisk) med på kattefødsel for et par dager siden og det er noe av det vakreste jeg har vært med på :hjerter_rundt:

Jeg fikk langt større morsfølelse for disse små nurkene enn for menneskebabyer, så jeg er rar sånn :fnise:

Jeg måtte bare dele, for jeg skal straks hilse på de igjen og jeg bobler snart over av begeistring :strix:

Jepp, jeg er langt over middels glad i katter og har en pus selv, som trolig blir storebror om en 12 ukers tid. Enn så lenge lever han i troen om at han får forbli et bortskjemt enebarn :fnise::catmilk:

Syns ikke de er penest når de er nyfødte men etter noen uker når øynene har åpnet seg er de nydelige. Da pusi mi fødte 4 stykk måtte jeg bake rundtstykker, ble liksom bestemor. Syns hun var så flink. Holdt kattungene med en gang hun hadde vasket dem og skrøt til henne. Den siste var liten og svak og måtte hjelpes til puppen, pusi var utslitt og gjorde ingenting selv for å hjelpe den. Hun vasket den ikke heller så det ble min jobb. Kastet den siste morkaka også.

• Liker 1
Gjest kittypurry
Skrevet

Syns ikke de er penest når de er nyfødte men etter noen uker når øynene har åpnet seg er de nydelige. Da pusi mi fødte 4 stykk måtte jeg bake rundtstykker, ble liksom bestemor. Syns hun var så flink. Holdt kattungene med en gang hun hadde vasket dem og skrøt til henne. Den siste var liten og svak og måtte hjelpes til puppen, pusi var utslitt og gjorde ingenting selv for å hjelpe den. Hun vasket den ikke heller så det ble min jobb. Kastet den siste morkaka også.

Det kan nok tenkes at de blir enda vakrere etterhvert som ukene går og da tror jeg det bobler over for meg, for jeg er helt tullerusk allerede nå :bond: Men jeg er nok litt crazy cat lady så jeg synes til og med de var supervakre før kattemor fikk slikket de rene, da de var klissete og seige :sjenert:

Søt du er som bakte rundstykker da du ble mormor :hug:

Gjest kittypurry
Skrevet

Hedda Kise er det vakkreste som finnes.

Anonymous poster hash: 21dbb...0eb

OK

• Liker 1
Skrevet

Som f.eks? *venter i spenning* ;)

Du er en skikkelig gledesdreper btw :fnise:

Hundevalper,blomster,kjæresten, bilder ..

Ikke stor fan av kattunger.Synes ikke de ser søte ut i det hele tatt når de er nyfødte.

Gjest kittypurry
Skrevet

Hundevalper,blomster,kjæresten, bilder ..

Ikke stor fan av kattunger.Synes ikke de ser søte ut i det hele tatt når de er nyfødte.

Voksne katter da eller er du ikke et kattemenneske i det hele tatt? :pasha::catmilk:

Skrevet

Er ening med TS at kattunger er det vakreste som finnes. Kanskje helst når de har blitt noen uker gamle, men nyfødte er også skjønne.

newbornKITTEN+FEEDING.gif

• Liker 2
Skrevet

mange katter som er pene..Men ikke den som f.eks Perelandra la inn bilde av.Direkte stygge synes jeg.

Hvorfor er det vanskelig for ts å skjønne at ikke alle liker det samme ?

Skrevet

Skjønner godt at det har vært en stor opplevelse for deg å være med på en kattefødsel! Jeg oppfatter det slik at du skal bli matmor til en av kattungene? Da må det være ekstra fint å ha vært til stede da den ble født..

Her er forøvrig det vakreste som noen gang har eksistert. Dessverre er han ikke blant oss lengre, men vi delte mange år sammen. Jeg var ikke med da han ble født, men han var få uker gammel første gang vi møttes, og så liten at han fikk plass inni håndflaten min. Kattunger er fantastiske skapninger!

post-12813-0-12885700-1432890390_thumb.j

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest kittypurry
Skrevet

mange katter som er pene..Men ikke den som f.eks Perelandra la inn bilde av.Direkte stygge synes jeg.

Hvorfor er det vanskelig for ts å skjønne at ikke alle liker det samme ?

Jeg skjønner meg ikke på de som synes brus og sjokolade smaker vondt eller de som synes blomster er stygge heller. Jeg blir helt   :sjokkert:  :hakeslepp: altså  :fnise:

Skjønner godt at det har vært en stor opplevelse for deg å være med på en kattefødsel! Jeg oppfatter det slik at du skal bli matmor til en av kattungene? Da må det være ekstra fint å ha vært til stede da den ble født..

Her er forøvrig det vakreste som noen gang har eksistert. Dessverre er han ikke blant oss lengre, men vi delte mange år sammen. Jeg var ikke med da han ble født, men han var få uker gammel første gang vi møttes, og så liten at han fikk plass inni håndflaten min. Kattunger er fantastiske skapninger!

Ja, det stemmer Perelandra :) Og jeg gleder meg masse! Er på hyppig besøk og får abstinenser hvis det går for mange dager mellom hvert besøk  :hoppe:

Veldig fin pus på bildet  :hjerter_rundt:  Det er så trist når man ikke lenger har de i livet sitt  :klem:

Jeg ønske forresten at man fikk opp varsel på svar på tråder man selv har startet, så ikke denne før nå :sjenert:

• Liker 1
Gjest kittypurry
Skrevet

large.gif

:lillesky:

:rodmer:

Er ening med TS at kattunger er det vakreste som finnes. Kanskje helst når de har blitt noen uker gamle, men nyfødte er også skjønne.

newbornKITTEN+FEEDING.gif

:hjerter:

Skrevet

Næh, hundevalper er såå mye søtere enn kattunger  :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...