AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har hatt en storopprydning hjemme og funnet masse fine klær og sko som jeg ikke bruker. Det dreier seg om fine ting i str mellom XS-L (mesteparten er str S/36-38) og sko i str 39-40, noe helt nytt og ubrukt, noe vintage, og noe normale klær som er pent brukt. Istedet for å bruke tid og innsats på å selge dette unna, vil jeg gjerne finne andre som er interesserte i å bytte noe de har mot noe av det jeg har. Jeg har gjort dette før og synes dette er en flott måte å oppdatere garderoben på hvis man vil være mer miljøvennlig (og mer lommebok-vennlig ). Jeg bor i Kristiansand, så det er flott om eventuelle interesserte bor i dette området også slik at vi slipper å sende ting i posten. Jeg har logget meg ut som bruker nå, men hvis de som kanskje er interesserte i å bytte svarer i denne tråden, sender jeg deg pm. Da kan vi snakke mer om hva vi har å bytte, hva den andre er interessert i og eventuelt sende hverandre bilder av det vi vil bytte bort Anonymous poster hash: b321a...980
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 I hvilke butikker er klærne kjøpt?Anonymous poster hash: 43c80...da1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 I hvilke butikker er klærne kjøpt?Anonymous poster hash: 43c80...da1 Endel av det jeg har er kjøpt på vintagebutikker, noe i diverse butikker i London, og noe på vanlige butikker her hjemme (Cubus, Carlings, HM osv). Det er ikke snakk om dyre merkeklær. TS Anonymous poster hash: b321a...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå