Gå til innhold

Frekke NAV ansatte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har 2 bøter på tilsammen 13 tusen som jeg ikke får betalt, når jeg gikk på nav for å be om hjelp fikk jeg beskjed om å gå rett i fengsel istede.. hva er dette for en oppførsel?

Anonymous poster hash: bb62e...880
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer du virkelig at NAV skal betale bøtene dine?

• Liker 17
Skrevet

Forventer du virkelig at NAV skal betale bøtene dine?

forventer ikke det nei.. ser ut som om det blir sommeridyll i fengsel

Skrevet

Hva kan du ha gjort for å fått to bøter på til sammen 13 000? Er ikke en parkeringsbot liksom

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

har 2 bøter på tilsammen 13 tusen som jeg ikke får betalt, når jeg gikk på nav for å be om hjelp fikk jeg beskjed om å gå rett i fengsel istede.. hva er dette for en oppførsel? Anonymous poster hash: bb62e...880

Hva har dette med frekke Nav ansatte å gjøre?

En vesentlig opplysning mangler - hva har du fått bot for?

(Andre som ikke ønsker å idra med bøter til statskassen,

Velger å oppføre seg deretter, for å unngå å bli bøtelagt, en gang, du har klart å få to bører på kort tid? )

Anonymous poster hash: 6ec45...fae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Applaus til nav for å be folk ta ansvar for egne handlinger!!!

Anonymous poster hash: 79208...2d0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Får du vel igjen for å ikke betale den første boten, da hadde dte vært mye billigere og du hadde kanskje hatt råd da?

Anonymous poster hash: 8a4bc...9fc
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Ser ikke helt hva som er frekt i denne saken :klo:

Jeg mener, er det f.eks en fartsbot så får du valget. Betale eller sone. Ikke betale, sone eller få hjelp av nav

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pussig at de ikke hjelper han med bøter når de hjelper søte blondiner i nordnorge med gratis førerkort.

Anonymous poster hash: d859a...443

Skrevet

Siden du ikke visste det, tror jeg ikke du også vet at Nav ikke dekker fengseloppholdet heller? Du får ikke støtte under oppholdet.

Skrevet

Pussig at de ikke hjelper han med bøter når de hjelper søte blondiner i nordnorge med gratis førerkort.

Anonymous poster hash: d859a...443

Man må ikke tro på alt man hører..

De hjelper folk med sosialstønad og aap. Om folk bruker dette på førerkort er opp til dem.

Ingen sprader opp med nybleika hår og blinker med edderkoppvippene og vips så får de penger ment for å dekke bil-lappen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her inne får man dessverre ikke så sympatiske svar når man står i en vanskelig situasjon, men jeg ville ignorert det. Som noen sier så kan man nok ikke regne med at NAV dekker bøter, men du kan søke om stønad på annet grunnlag og forhåpentligvis får du det slik at du kan bruke dette på bøter. Ta også kontakt med politi/myndigheter og be om utsettelse av betaling. Det kan nok være vanskelig, men prøv.

Selv om du ikke kan få hjelp bør det være unødvendig å svare frekt av NAV.

Anonymous poster hash: ff308...c6f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fengsel for 13000? Kan ikke bli mange dagene det da, ha ha. Er ikke gjeldsfengsle uansett, så du får prøve å ordne opp med nedbetaling.

Anonymous poster hash: 29a96...d9b

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan du ha gjort for å fått to bøter på til sammen 13 000? Er ikke en parkeringsbot liksom

Man får 6000 for å tisse ute, og 8500 for tagging, 5000 for å bli tatt med under 5 gram hasj, 4500 for å stjele en sjokolade eller pastilleske i butikken, så 13000 er ikke spesielt høyt for to bøter liksom.

Men ærlig talt TS, når du har geid å bli tatt må du jo ta konsekvensene av det selv. Frekt av NAV å be deg gå i fengsel? Overhodet ikke! De kan ikke betale bøtene dine, snakk om at ungdommen har blitt bortskjemt i norge!!!

og fengsel er forsåvidt en herlig ferie du møter kule folk og får gratis ganske god mat hver dag (mer variasjon enn du sannsynligvis spiser hjemme), helt okei aktivitetstilbud (nesten litt som feriekoloni) og i tillegg får man jo i norge til og med BETALT (dagpenger) for å sitte i fengsel.

Hadde lett tatt 10 dager i fengsel for 13.000 kroner.

Anonymous poster hash: bede2...bd2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, du trodde NAV ville betale bøtene dine??!! Du får sone i lavsikkerhetsfengsel og det er i praksis mer som en leirskole enn fengsel!

Ta de 10-14 dagene det blir som en mann heller du ;)

Edit skrivefeil

Endret av sirenas
  • Liker 1
Skrevet

Haha, du trodde NAV ville betale bøtene dine??!! Du får sone i lavsikkerhetsfengsel og det er i praksis mer som en leirskole enn fengsel!

Ta de 10-14 dagene det blir som en mann heller du ;)

Edit skrivefeil

Ville kanskje oppgradert han til middels risiko, særlig hvis det er i trafikken han har fått bøter :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, klarer ikke ta tråden din som seriøs ts

Anonymous poster hash: 8a252...373
AnonymBruker
Skrevet

slutt å skriv i tråden, får ikke noen seriøse svar her uansett.

Anonymous poster hash: bb62e...880
Skrevet (endret)

Du kan få nedbetaling på bøtene dine. Ikke verre enn det. Hvis du fortsatt ikke kan gjøre opp for deg så må du bare sone tiden din. Det spiller ingen rolle hvor dårlig råd du har, har du satt deg i en situasjon som gir deg bot, så må du ta konsekvensen.

Endret av FruRaeder
AnonymBruker
Skrevet

Det er omtrent like frekt som damen i skobutikken som sa til meg at de ikke solgte det da jeg spurte etter syltetøy. Makan ass.

Anonymous poster hash: b6416...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...