AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #21 Skrevet 28. mai 2015 Hahahaah jeg hadde ledd meg skakk om jeg hadde fått det i gave Jeg hadde nok veid opp gaven opp mot deres jobb og inntekt. f.eks lærer - hjemmelaget smykke, brannmann - kino + middag, aksjemegler - helgetur til en eller annen storby. Hva jobber han med, ts? Anonymous poster hash: aa7cb...103
got2go Skrevet 28. mai 2015 #22 Skrevet 28. mai 2015 En gigantisk bamse, feiekost med hjerter på, best friends-halskjede og bling-ring fra Glitter? Jeg hadde definitivt foretrukket å ikke få gaver i det hele tatt. Enten er han forferdelig gnien eller så har han en utpreget barnslig og harry smak. Lurer på hvor fornøyd/imponert han hadde blitt om du kjøpte verktøykasse til ham fra lekebutikken i julegave. Eller et armbåndsur fra Nille. Og blunket på forhånd og sagt "gled deg...." Dette! Hva får han egentlig til å tro at kvinner liker å få svææære kosebamser og vennskapssmykker i voksen alder? 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #23 Skrevet 28. mai 2015 Høres ut som gavekjøp ikke er hans sterkeste side. Han har sikkert andre gode sider som veier opp for det Der kom du med rette ordene . Det er ikke alle som er like i alt-heldigvis! Jeg fikk en fleece shorts av exmannen min til jul et år. Fikk også oransje sko, det var ingen på hele jorda som gikk med oransje sko i den tiden, de var sikkert halv pris av halv pris :D. Har byttet ut mann nå (og slettes ikke pga gavene ), når jeg ble 40 fikk jeg sykkel som jeg ønsket meg. Ellers så er denne nye en kløpper på å kjøpe parfume-helt konge! Og blomster, kjøpt eller plukket selv. Nå har jeg en stor bukett med konvaller på kjøkkenbenken-og denne karen sliter med MS! Det var en fin gave! Anonymous poster hash: c4294...c08 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #24 Skrevet 28. mai 2015 Du bør nok dumpe han her ja.Anonymous poster hash: 43e73...61f Leste først:drepe ham!!!! Anonymous poster hash: c4294...c08 2
Puny Skrevet 28. mai 2015 #25 Skrevet 28. mai 2015 Det er å anta for mye. Gavene ts nevner som hun ønsker seg (duftlys, tekopp og lykt) ville fått meg til å stirre rart på en mann. Hva søren skal en voksen person med gjennstander som en må lempe avgårde til nærmeste gjennbruksbutikk uka etter? Da kan du heller gi meg et stykke biff fra slaktedisken. Det får jeg i det minste brukt opp. Poenget er: gaver er personlige. Å gi en kvinne som elsker matlaging mat er innertier. Å gi det til henne som slanker seg konstant og lever på atkinsbarer er åpenbart en total miss. Å gi henne som er praktisk og nøktern dyre smykker er å like fornærmende som å gi en bok av Tolstoj til en dame som kun har lest kioskromaner. Her på forumet florerer det med tråder fra voksne menn og damer som ikke forstår dette enkle begrepet: gaver er personlige. Typen til ts er ikke verre enn de damene som oppriktig gir råd om å kjøpe slips, sokker og generiske t-skjorter til menn. Noe som kun blir takket for fordi menn er konfliktsky typer (det er rævva gaver). Anonymous poster hash: aa65e...425 selvfølgelig er gaver personlige men "best friends"-hjerte og en ring fra glitter, det ønsker faktisk ikke voksne damer seg. Jeg skjønner at han kanskje ikke kjenner henne godt nok til å gi en innertiergave, men en bling-bling ring til 150 kr. til en voksen dame, det er jo helt komisk... 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #26 Skrevet 28. mai 2015 Husker jeg fikk et sverd til bursdagen fra en eks Et stort, tungt, håndlaget sverd. Vet enda ikke helt hva jeg skal bruke det til. Andre merkelige gaver har vært; svettebånd til håndledd , en medalje med noe spansk skrift på og en korkåpner med bjelle på Vi begge var godt inni tyveårene. Anonymous poster hash: 2e795...cd0 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #27 Skrevet 28. mai 2015 Jeg vil nesten påstå at dette var så dumt at det ble søtt. Fyren har nok ikke mye peiling på sånt, og derfor kjøpte han noe han selv syntes var pent. Men ta det heller med en latter, du kan jo fortelle han at dette var da ungdommelig. Anonymous poster hash: 89547...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #28 Skrevet 28. mai 2015 Hahahaah jeg hadde ledd meg skakk om jeg hadde fått det i gave Jeg hadde nok veid opp gaven opp mot deres jobb og inntekt. f.eks lærer - hjemmelaget smykke, brannmann - kino + middag, aksjemegler - helgetur til en eller annen storby. Hva jobber han med, ts?Anonymous poster hash: aa7cb...103 Lærer - hjemmelaget smykke? Lol! Ikke meningen å være frekk , var bare komisk, ser for meg læreren pusler med hjemmelagde smykker til 50,- imens aksjemegleren tar med seg dama til en storby. (Er lektor selv, med råd til flere storbyturer)Anonymous poster hash: bee60...7c1 3
Sicilia Skrevet 28. mai 2015 #29 Skrevet 28. mai 2015 Husker jeg fikk et sverd til bursdagen fra en eks Et stort, tungt, håndlaget sverd. Vet enda ikke helt hva jeg skal bruke det til. Andre merkelige gaver har vært; svettebånd til håndledd , en medalje med noe spansk skrift på og en korkåpner med bjelle på Vi begge var godt inni tyveårene. Anonymous poster hash: 2e795...cd0 :hoho: 1
sirenas Skrevet 28. mai 2015 #30 Skrevet 28. mai 2015 Haha, nå jo jeg høyt! beklager, men det der hadde vært dealbreaker for meg altså. Hadde aldri klart å se mannen i øynene igjen om han virkelig var så talentløs at han kjøpte juggel til meg på bursdagenn min uten noe form for ironi. Ikke noe mann for meg 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #31 Skrevet 28. mai 2015 Hahahaah jeg hadde ledd meg skakk om jeg hadde fått det i gave Jeg hadde nok veid opp gaven opp mot deres jobb og inntekt. f.eks lærer - hjemmelaget smykke, brannmann - kino + middag, aksjemegler - helgetur til en eller annen storby. Hva jobber han med, ts?Anonymous poster hash: aa7cb...103 Ok, så hva burde jeg gi til samboeren som er lagermedarbeider da?Anonymous poster hash: 20756...345 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #32 Skrevet 28. mai 2015 Lærer - hjemmelaget smykke? Lol! Ikke meningen å være frekk , var bare komisk, ser for meg læreren pusler med hjemmelagde smykker til 50,- imens aksjemegleren tar med seg dama til en storby. (Er lektor selv, med råd til flere storbyturer)Anonymous poster hash: bee60...7c1 Hahahaha jeg tok bare frem eksempler som jeg og venninner har opplevd det er selvsagt forskjell på folk. Har opplevd å få alt fra hjemmelaget dildo til en designer-veske uten at jeg har dumpet mennene på bakgrunn av gavene jeg har mottatt. Han som ga meg hjemmesnekra dildo dumpet meg og jeg anser meg selv som en god catch Anonymous poster hash: aa7cb...103
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. mai 2015 #33 Skrevet 28. mai 2015 Nei, han har vært i 3 langvarige forhold.. Han har gitt meg gave en gang før (valentines), da fikk jeg en gigantisk bamse som jeg ikke har plass til i leiligheten... og en feiekost med hjerter... Anonymous poster hash: 7f584...fc6 Feiekost med hjerter??
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #34 Skrevet 28. mai 2015 Ok, så hva burde jeg gi til samboeren som er lagermedarbeider da?Anonymous poster hash: 20756...345 Aner ikke. Kanskje en H&M plakat av David Beckham? det spørs jo hvor gammel dama er. Hvis hun er litt yngre så kanskje OneDirection-plakat? Anonymous poster hash: aa7cb...103
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #35 Skrevet 28. mai 2015 Her var det sannelig mange kravstore mennesker. En gave er en gave. Ikke alle er like flinke til å kjøpe gaver. Jeg hadde satt pris på både ring og smykke. Anonymous poster hash: e91a0...838
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #37 Skrevet 28. mai 2015 Det er å anta for mye. Gavene ts nevner som hun ønsker seg (duftlys, tekopp og lykt) ville fått meg til å stirre rart på en mann. Hva søren skal en voksen person med gjennstander som en må lempe avgårde til nærmeste gjennbruksbutikk uka etter? Da kan du heller gi meg et stykke biff fra slaktedisken. Det får jeg i det minste brukt opp. Poenget er: gaver er personlige. Å gi en kvinne som elsker matlaging mat er innertier. Å gi det til henne som slanker seg konstant og lever på atkinsbarer er åpenbart en total miss. Å gi henne som er praktisk og nøktern dyre smykker er å like fornærmende som å gi en bok av Tolstoj til en dame som kun har lest kioskromaner. Her på forumet florerer det med tråder fra voksne menn og damer som ikke forstår dette enkle begrepet: gaver er personlige. Typen til ts er ikke verre enn de damene som oppriktig gir råd om å kjøpe slips, sokker og generiske t-skjorter til menn. Noe som kun blir takket for fordi menn er konfliktsky typer (det er rævva gaver). Anonymous poster hash: aa65e...425 Jeg er av den typen som kunne sette mer pris på et pent smykke fra nille, enn et dyrt fra gullsmed. Mannen min ga meg en gang et hjemmelaget smykke, ikke verdt noen verdens ting for andre enn meg. Anonymous poster hash: e91a0...838
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #38 Skrevet 28. mai 2015 Hjelpes kjerring, han håper du vil dele smykket med ham... Du beviser gang på gang at det er du som er kjærring!Anonymous poster hash: 24457...90f
Gjest O.G. Skrevet 28. mai 2015 #39 Skrevet 28. mai 2015 Du beviser gang på gang at det er du som er kjærring!Anonymous poster hash: 24457...90f Hvordan da?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #40 Skrevet 28. mai 2015 Husker jeg fikk et sverd til bursdagen fra en eks Et stort, tungt, håndlaget sverd. Vet enda ikke helt hva jeg skal bruke det til. Andre merkelige gaver har vært; svettebånd til håndledd , en medalje med noe spansk skrift på og en korkåpner med bjelle på Vi begge var godt inni tyveårene. Anonymous poster hash: 2e795...cd0 Jeg hadde faktisk likt å få et håndlaget sverd. Men de andre gavene du nevner er jeg litt mer skeptisk til. Anonymous poster hash: fbc6c...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå