Gå til innhold

Tips til en søt muserende vin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

til rundt 200 kr? ;)

Anonymous poster hash: 85a56...3c3
Videoannonse
Annonse
Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Spørs jo litt HVOR søt. Martini Asti må vel krone som den søteste ever.. :) Men den koster vel ikke 200 kr akkurat, sikkert bare rundt 100. Den Blue Nun med gull i er også veldig søt og god synes jeg. Men den koster vel heller ikke 200 kr, også rundt 120 tror jeg.. :)

Hvorfor må den koste akkurat 200?

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo litt HVOR søt. Martini Asti må vel krone som den søteste ever.. :) Men den koster vel ikke 200 kr akkurat, sikkert bare rundt 100. Den Blue Nun med gull i er også veldig søt og god synes jeg. Men den koster vel heller ikke 200 kr, også rundt 120 tror jeg.. :)

Hvorfor må den koste akkurat 200?

Asti er utelukket,men Blue Nun var et godt forslag.Takk :)Hun jeg skal kjøpe til liker jo vinen til Blue nun så. Den må ikke akkurat koste 200.Var bare en sånn ca sum,sånn at det kanskje var litt lettere å komme med tips ;)

Skrevet

Anbefaler en som heter Pink Moscato Tosti. Den er ikke like søt som Asti, og veldig frisk! Smaker litt av jordbær :) Ganske lav prosent da, er 7%. Koster 100 kr

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler en som heter Pink Moscato Tosti. Den er ikke like søt som Asti, og veldig frisk! Smaker litt av jordbær :) Ganske lav prosent da, er 7%. Koster 100 kr

Takk for tips ;)

AnonymBruker
Skrevet

Moscato Toso og Moscato d'Asti!

De koster nok nærmere 100 enn 200, tror jeg. Men de er søte og gode :)

Anonymous poster hash: e490b...550

AnonymBruker
Skrevet

Moscato Toso og Moscato d'Asti!

De koster nok nærmere 100 enn 200, tror jeg. Men de er søte og gode :)

Anonymous poster hash: e490b...550

Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Fresita fra Chile smaker jordbær (skikkelige jordbær altså, ikke syntentisk). Ikke Asti-søt, men jeg klarer meg med ett glass som aperitif ;) 

Anonymous poster hash: ab7e4...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...