AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Norske journalister vs. hvilken som helst journalist i andre land. Denne forsiden her ble sett på som mobbing, lavmål, ekkel, slem og skaper store reaksjoner. http://www.ba.no/__Hvis_Rikard_Norling_f_ler_at_forsiden_var_nedlatende__beklager_vi_det__Det_var_ikke_meningen_-5-8-82835.html Hadde dette vært i utlandet hadde ingen løftet et øyenbryn. I utlandet kan man trykke absolutt hva man vil, og journalister er direkte stygge, mens i Norge så vil alle skribenter være på godsiden med alle "kjendiser" og det blir aldri printet noe som vil starte en krangel. Hvorfor er det slik i Norge? Nå høres det ut som jeg oppfordrer til mobbing, og det gjør jeg jo overhodet ikke. Men jeg synes faktisk at forsiden var morsom, og at Norling har gjort en forferdelig jobb. Hvorfor skal alltid norske journalister være så forsiktige og ha alle på godfot? Anonymous poster hash: 0c386...6d7
nordpedant Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 VI har rett og slett en helt annen kultur i Norge. Vi har en presse som i stor grad regulerer egen adferd gjennom Vær varsom-plakaten og PFU. Jeg synes ikke denne forsiden var særlig slem. Både BT og BA var like tydelige da Brann rykket ned. Hadde dette vært britisk presse hadde forøvrig både BT og BA hatt bilder av Norling på byen i Levanger etter kampen på forsiden. For Norling var på byen i Levanger etter kampen. Der kunne tittelforfatterne hatt mye moro. "Gravøl", for eksempel? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå