AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hei! Skal kjøpe vår første vogn og har lyst på Stokke Crusi pga høyden og den har plass bak i bilen vår. Alle venninnene mine har Emmaljunga og de mener at sittebagen i Stokke Crusi er dårlig for barna å sove i hvis de skal sove i vognen. Håper noen som har erfaring med vognen kan svare! Anonymous poster hash: 0b00d...26f
saltvann Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Du kan vel ikke ta ryggen helt ned? Hvem skal vognen være best for, mor eller barn?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Du kan vel ikke ta ryggen helt ned? Hvem skal vognen være best for, mor eller barn? Nei det er derfor jeg spør folk som har erfaring med vognen og har testet ut om det er bra for barnet Anonymous poster hash: 0b00d...26f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Babyer skal ligge flatt frem til de kan sitte selv. Pga ryggenAnonymous poster hash: 58155...b29
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Babyer skal ligge flatt frem til de kan sitte selv. Pga ryggenAnonymous poster hash: 58155...b29 TS her:) Ok, men man setter vel ikke babyen i sittedelen før de kan sitte selv? Frem il da er de uansett i bagdelen? Jeg spør fordi jeg ikke vet, har ikke vært borti mange babyer Anonymous poster hash: 0b00d...26f
teknosilje Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 TS her:) Ok, men man setter vel ikke babyen i sittedelen før de kan sitte selv? Frem il da er de uansett i bagdelen? Jeg spør fordi jeg ikke vet, har ikke vært borti mange babyer Anonymous poster hash: 0b00d...26f Når ungen vokser ut av bagdelen må man jo bytte til sittedelen uansett. Men man bør ikke bruke den bratteste sitteposisjonen. Men de kan fint sitte oppreist en liten stund ☺
teknosilje Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Men altså, du må jo innom å se på vogna. Har googla litt og tror jeg ville gått for trails istedet. Bedre fjæring og lufthjul ☺
Rosenrød Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har Stokke Trailz og er superfornøyd me den! Hvis jeg ikke husker feil, så er sportsvogndelen den samme på Crusi og Trailz, og i butikken vi kjøpte vogna, snakket de veldig positivt om denne. Barnet sitter/ligger ergonomisk riktig, noe som selvfølgelig er bra. Vi bytter snart ut bagen med denne delen, da mini nærmer seg halvåret og er stor for alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå