AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #21 Skrevet 29. mai 2015 Du har tenkt på det i 16ÅR?!?!?! Også har det ikke falt deg inn å trene eller spis annerledes? woooow, håper du får avslag om du noen gang drar å konsultasjon. Late folk ass Anonymous poster hash: 369c6...76a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #22 Skrevet 29. mai 2015 Og dere lurer på hvorfor dere er feit? Hahahha Anonymous poster hash: 369c6...76a Elsker hvor late de feite er, de gidder ikke engang å google priser og info selv.... Anonymous poster hash: 369c6...76a Det er jo fordi tjukkaser er skikkelig late og ønsker en rask løsnining uten å måtte løfte fettvalkene annet enn på vei til operasjonssalen... Anonymous poster hash: 369c6...76a Fordi alle med dobbelthake ER FEITE! Folk som er tynne starter aldri med å legge på seg på fuckings HAKA!!! hahahah, stopp med å motsi oss for å beskytte den feite kroppen din. Gå ned ca 5 kg og det synes på haka di fort, kanskje bare 2kg også! Anonymous poster hash: 369c6...76a Du har tenkt på det i 16ÅR?!?!?! Også har det ikke falt deg inn å trene eller spis annerledes? woooow, håper du får avslag om du noen gang drar å konsultasjon. Late folk ass Anonymous poster hash: 369c6...76a Har du veldig dårlig selvfølelse eller? Det er den eneste forklaringen jeg ser på at du føler at du må rakke så ned på andre for å føle deg bedre selv..... Uansett, for å svare TS, vet jeg ikke så mye om fettsugning av haken MEN jeg leste noe veldig interessant her om dagen. Legger ved link til der jeg leste om det, men har sett informasjon om det flere plasser. Hadde ikke dette vært lettere enn fettsugning? Sikkert fortsatt veldig nytt så er vel noe risiko, men verdt å ta en titt tenker nå jeg. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3061466/FDA-approves-injection-melting-away-double-chin-fat.html Anonymous poster hash: b8cc0...277 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #23 Skrevet 29. mai 2015 Du har tenkt på det i 16ÅR?!?!?! Også har det ikke falt deg inn å trene eller spis annerledes? woooow, håper du får avslag om du noen gang drar å konsultasjon. Late folk assAnonymous poster hash: 369c6...76a Jeg har ikke hvert på 23.6 i bmi alle de årene, jeg har vært mye slankere innimellom, men det virker som dobbelthaken har satt seg fordetom. Du snakker til noen som trener daglig btw. Herregud ass.Anonymous poster hash: 750f1...3ce 1
Gjest chisandra Skrevet 29. mai 2015 #24 Skrevet 29. mai 2015 Du har tenkt på det i 16ÅR?!?!?! Også har det ikke falt deg inn å trene eller spis annerledes? woooow, håper du får avslag om du noen gang drar å konsultasjon. Late folk ass Anonymous poster hash: 369c6...76a Nå har jeg lest alle innleggene dine i denne tråden, og kan fastslå at ts er heldigere enn deg, for det du lider av kan ingen inngrep rette på......!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #25 Skrevet 22. juni 2015 Hva med å spise mindre? Bevege deg litt mer? Har du dobbelthake står den garantert i stil til en stor kropp også, så mindre mat/snacks og mer bevegelse har hele deg godt av! Men ja, tviler ikke på at du missliker den. Hvor lenge har du tenkt på å fettsuge den? 1 år? 2år? 3mnd? Uansett, med som sagt, mindre mat hadde du garantert sett store resultater på tiden du bare har gått å "tenkt" på å fettsuge. VG vektklubb har 50% rabatt på medlemskap nå, det er verdt det! Just fucking do it! Uten vilje kan du bare glemme det, det kan du stikke å betale en jævel 20tusen for å suge ut fettet av halsen din. Åssen tror du den kommer til å se ut om et år fra nå om du ikke endrer kosthold også? Stemmer, da kommer den tilbake igjen. Anonymous poster hash: 369c6...76a For noe tull, en kan ha dobbelthake og likevel være tynn/slank, som jeg er. Anonymous poster hash: 566d1...91f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Du har tenkt på det i 16ÅR?!?!?! Også har det ikke falt deg inn å trene eller spis annerledes? woooow, håper du får avslag om du noen gang drar å konsultasjon. Late folk ass Anonymous poster hash: 369c6...76a Hva er det som plager deg da, bitter som du er har du nok myyye større problemer enn dobbelthake. Anonymous poster hash: 566d1...91f 1
Jolene Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 Kjenner meg igjen! Jeg har genetisk litt dobbelthake, det er så plagsomt. Spesielt når noen skal ta et bilde, for føler jeg må gjøre alt for å "skjule" haken min. Ikke er jeg overvektig heller, men noen er født med litt mer fett under haken, eller at haken er lite som igjen gir den lille dobbelthaken. Vektnedgang har heller ingenting å si for meg, for den er der uansett! Jeg var en periode så tynn at jeg fikk beskjed fra alle rundt meg at jeg ikke måtte bli tynnere, men haken var der fortsatt Så, dobbelthake er ikke synonymt med overvekt. Vurderer også å fettsuge under haken med tiden, men for øyeblikket har jeg andre ting som må prioriteres økonomisk.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 Krem mot dobbelthake - http://shytobuy.no Det der er jo bare tull. Krem hjelper ikke mot dobbelthaker, cellulitter etc. Anonymous poster hash: 014ca...f46
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Jeg er normalvektig med dobbelthake. Har gått ned 50 kg, men dobbelthaken henger igjen. Så nei, hobbelthake er ikke synonymt med å være overvektig. Det trenger forresten ikke stor mage, store lår eller andre ting være, det kan være problemområder på ellers slanke mennesker. Ikke døm mennesker dere ikke vet noe om folkens!Anonymous poster hash: f07c9...1cc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #31 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har fettsugd haken, har ikke angra en dag. Lurer mer på hvorfor jeg ikke gjorde det tidligere. Ikke noe arr som er synlig Anonymkode: d6920...377
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå