AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Ser i newsfeeden på Facebook at en jeg kjente som har vært død i 3 år, liker en side på Facebook? For 12 minutter siden? Hvordan går dette an? Anonymous poster hash: 5444f...14e
Gjest Sådetså Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Noen har tilgang til den avdødes facebook? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 1. hacket 2. familiemedlem som er pålogget 3. personen ikke død... har vært en artikkel om dtete før på nettet da en fyr fikk medling av sin avdøde bror, men kontoen var visst hacket. Så om familien absolutt vil ha avdødes profil på nettet burde de tenke seg om.. kanskje bedre å fjerne profilen? Anonymous poster hash: fac34...412
Gjest Blubberella Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Eller så er kontoen hacket. Dersom det er familie/venner som har tilgang på kontoen og bruker den burde de få den gjort om til minnekonto istedet for å bruke den.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Jeg tok en screenshot av det og lurer på å sende det til broren hans, er kanskje slik som er greit å få beskjed om.. ts Anonymous poster hash: 5444f...14e
globalagogo Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Kan Facebook fake at folk liker ting, for å reklamere litt ekstra? Ofte kommer det opp reisenettsider og motebutikker som 2-3 av vennene mine liksom liker. (Det står bla bla og 2 andre venner liker dette) Men når jeg går innpå profilen deres, står det ikke at de liker nettsiden som poppet opp. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Kanskje den siden han har likt har endret navn eller slått seg sammen med en annen side? Det skjedde meg. Jeg har ikke likt noen sider på sikkert 2år, men plutselig en dag sto det at jeg hadde likt en side til en butikk. Denne siden byttet bare navn facebook. Anonymous poster hash: bdd49...9ec
niniel Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Mange kommersielle sider har det sånn at de legger ut et reklameinnlegg slik at de som er venn med de som liker siden får opp innlegget sammen med en notis om at vennen liker den siden. Det kan være en side som denne vennen har likt for mange år siden. Eksempel på sider med denne funksjonen er tv2 nyhetene.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Det er spøkelse.. mohaha Unødvendig.Anonymous poster hash: f771f...8c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå