Fashionistaen Skrevet 6. juni 2015 #61 Skrevet 6. juni 2015 Hvordan er det å bo i Nydalen?Anonymous poster hash: 06fc1...1af Bor der ikke selv, men kjenner mange som gjør det og de er veldig fornøyde! :D Det er veldig rolig der oppe og du har stort sett alt du trenger. Storo senteret er jo like ved og banen bruker ikke all verdens tid ned til sentrum. Synes også det har blitt veldig fint bl.a. badekulpen og området rundt Akerselva.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #62 Skrevet 6. juni 2015 Bygdøy! Kort vei til byen, men rolig og ordnede forhold. Kort vei til skogen og stranda for å bade og drive med kajakk. Og nå på sommeren så kan man ta båten inn til Aker brygge. Anonymous poster hash: 0ed5c...38c Ææænig! Elsker Bygdøy! <3 Anonymous poster hash: 0ed5c...38c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #64 Skrevet 6. juni 2015 Synd det er så få menn vest i Oslo. Kanskje de ikke har råd? Huff, menn er så tapere..:-/Anonymous poster hash: 799af...f6e
skyflakes Skrevet 7. juni 2015 #65 Skrevet 7. juni 2015 Hvordan er det å bo i Nydalen?Anonymous poster hash: 06fc1...1af Veldig fint. Rolig nabolag, og med tilgang til det meste man trenger på Storosenteret.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #66 Skrevet 7. juni 2015 Jeg bor på Frogner, og har ingen planer om å flytte. Om jeg måtte flytte, og hadde ubegrenset med penger, skulle jeg gjerne bodd i hus i stedet for leilighet da. Ellers kunne jeg sett for meg å bo på Uranienborg, Bygdøy, Torshov, Sagene - eller i den eldre bebyggelsen i Gamlebyen. Anonymous poster hash: dc9a3...865
Gjest hockeyfrue Skrevet 7. juni 2015 #67 Skrevet 7. juni 2015 Nå bor vi på St.Hanshaugen, men vi titter stadig etter leilighet på Frogner/Majorstuen. Jeg elsker disse to områdene, spesielt Frogner. Når vi etterhvert skal stifte familie kan jeg tenke meg å flytte til Vindern eller Tonsenhagen.
Gjest Tigress Skrevet 9. juni 2015 #68 Skrevet 9. juni 2015 Ville nok budd ein stad langs vestsida av Østmarka (har budd der også, det var knall!): Godlia, Ulsrud, Oppsal, Bøler, Bogerud. Knakande fine stier å sykle på i Østmarka, og bra t-banedekning.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #69 Skrevet 9. juni 2015 Bor på Sandaker/ Torshov nå og er veldig fornøyd med det Mest pga. nærhet til skole, god kollektivtransport og relativt sentrumsnært. Perfekt for en student. Kunne godt tenke meg å bo på Nydalen også. Synes for langt vest blir for usentralt ift. jobb og skole selv om det er der jeg synes det er penest. Når jeg skal etablere meg derimot, ville jeg nok ikke bodd her. Da kunne jeg godt tenke meg å flytte til enten Grefsen/Kjelsås, Frogner, Ekeberg, Nordstrand eller Vinderen Halla babe Anonymous poster hash: 66be2...611
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #70 Skrevet 9. juni 2015 Bor på Bislett nå, og trives veldig godt. Skulle jeg flyttet på meg, ville det blitt innenfor St.Hanshaugen, Adamstuen, Uranienborg, Frogner, Sagene, Bjølsen, Torshov eller Sandaker. Hvis vi skal ha barn snart, så kunne jeg tenke meg Grefsen/Kjelsås, Vinderen, Nordre Aker eller evt. Sogn eller Tonsenhagen. Har også vurdert Nordstrand og Østensjø ut fra det jeg har hørt fra andre, men har aldri vært der... Eneste stedet jeg virkelig ikke kunne tenke meg å bo er i området mellom Grønland og nedre del av Grünerløkka. Anonymous poster hash: e2d72...a76 Hvorfor kan du ikke tenke deg nedre del av grunerløkka? Anonymous poster hash: 1b05d...d99
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #71 Skrevet 9. juni 2015 Kalbakken. Det er sikkert politisk ukorrekt å bosette seg i Grorud, men vi som bor her vet bedre, heldigvis. Forøvrig mener jeg mange av de mest populære bydelene innenfor ring 3 ikke er stabile og består av høy andel av unge rastløse mennesker som ikke bidrar til å utvikle områdene, men har for høy gjennomtrekk. Ta f.eks. Frogner eller Grunerløkka; bor du der for lenge kjenner du snart ingen mennesker da alle har flyttet videre i løpet av 5-10 år. Og hvorfor er det politisk ukorrek å bosette seg i Grorud? Anonymous poster hash: 1b05d...d99
Tøytigern Skrevet 9. juni 2015 #72 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Dette spørsmålet gjelder kun de som kunne tenkt seg å bo i Oslo. Jeg personlig kunne tenkt meg å bo på østkanten, kanskje Torshov eller Løkka. Synes det er utrolig flott å gå langs Akerselva og det er masse liv og spennende butikker, restauranter, caféer mm i området. Øst er det nye vest i mine øyne. Kunne virkelig aldri tenkt meg å bo på Frogner osv, synes rett og slett det er kjedelig og dødt der. Og at folk prøver å fremstå veldig rike eller no. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 322f3...ecc Slemdal. Men tilsvarende økonomi. Det kunne jeg tenkt meg. Og en to-tre biler. Gjerne båtplass på Hovedøya. Og medlemskap på golfbane. Edit: Men det siste handler kanskje ikke om hvor man ville bodd... Også kan jeg ikke spille golf, og lider av sjøsyke. Endret 9. juni 2015 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 9. juni 2015 #73 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Synd det er så få menn vest i Oslo. Kanskje de ikke har råd? Huff, menn er så tapere..:-/Anonymous poster hash: 799af...f6e Det er de ikke. Endret 9. juni 2015 av Tøytigern
Shinigami Skrevet 9. juni 2015 #74 Skrevet 9. juni 2015 Jeg leide en leilighet oppe ved Maridalen for noen år siden og trivdes kjempegodt Så gjerne oppe i det området et sted Nære Kjelsås, Nordberg eller Nydalen et sted
Gjest Angry Man Skrevet 9. juni 2015 #75 Skrevet 9. juni 2015 Bodde på Vinderen i 6 år. <sniff> Det var forsåvidt et greit strøk. Hurh hurh. Bare 11 millioner per knøttlite hus på micro tomt. Haha. Vi leide selvsagt. Er da ikke gjort av penger heller! Ville vel styrt unna Grorud og Romsås type. Men det er flere greie steder litt utenfor oslo med kurant miljø og uten de aller største problemene.
Gjest EmilyR Skrevet 9. juni 2015 #76 Skrevet 9. juni 2015 Vel.. Jeg bor på Frogner men prøver ikke fremstå rik. Liker meg godt her nettopp fordi det er litt dødt, ikke mye bråk.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #77 Skrevet 9. juni 2015 Bygdøy! Kort vei til byen, men rolig og ordnede forhold. Kort vei til skogen og stranda for å bade og drive med kajakk. Og nå på sommeren så kan man ta båten inn til Aker brygge.Anonymous poster hash: 0ed5c...38c Bodde der i flere år. Elsket det!! Kunne godt bodd der. Ellers kunne jeg godt tenkt meg å bo på 1) Malmøya 2) Ormøya eller 3) Ulvøya. I dag bor jeg i Sørkedalen, trives godt og skal ikke klage over det altså Anonymous poster hash: 30057...fda
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #78 Skrevet 9. juni 2015 Bodde der i flere år. Elsket det!! Kunne godt bodd der. Ellers kunne jeg godt tenkt meg å bo på 1) Malmøya 2) Ormøya eller 3) Ulvøya. I dag bor jeg i Sørkedalen, trives godt og skal ikke klage over det altså Anonymous poster hash: 30057...fda Jeg er fra Ormøya, det er utrolig vakkert der! Anonymous poster hash: a095e...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #79 Skrevet 9. juni 2015 Hvorfor kan du ikke tenke deg nedre del av grunerløkka? Anonymous poster hash: 1b05d...d99 har du ikke hørt om møkkaløkka? Det er nedre del av Grunerløkka, mye narkiser, hospitser langs legevakten etc... Anonymous poster hash: ee9e9...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #80 Skrevet 9. juni 2015 Og hvorfor er det politisk ukorrek å bosette seg i Grorud? Anonymous poster hash: 1b05d...d99 Det er ikke det, hun har misforstått. Folk elsker å høre at folk "stortrives" på Grorud.... Anonymous poster hash: ee9e9...2ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå