Gå til innhold

Bolia sofa - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha ny sofa, og vurderer en Bolia sofa, er det noen som har erfaringer både med sofa og kundeservice om noe eventuelt skulle oppstå reklamasjon?

Anonymous poster hash: 00107...0f3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har boliasofaer, er veldig fornøyd med kvaliteten. Har ikke klaget på de da, så vet ikke noe om kundeserviceen...

Anonymous poster hash: ff4d0...ce3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha ny sofa, og vurderer en Bolia sofa, er det noen som har erfaringer både med sofa og kundeservice om noe eventuelt skulle oppstå reklamasjon?

Anonymous poster hash: 00107...0f3

Jeg har også en sofa fra Bolia og er superfornøyd. Rask og effektiv levering, dog litt varierende kunnskapsnivå hos de ansatte i butikken. Vedkommende reddet seg inn ved å hente en annen, mer erfaren ansatt.

Mitt tips til deg er å følge med på kampanjene de har. Her er det mulig å spare mye penger. For meg stod valget mellom to sofaer, den ene var på kampanje til 40 % den uken. Den andre, som jeg egentlig hadde mer lyst på, var ikke en del av denne kampanjen og kostet dermed 10k mer. Ålreit som den ansatte i butikken var, lette hun frem informasjon og fant ut at den sofaen jeg helst ville ha, kom de til å ha kampanje på to uker senere. Jeg ventet derfor to uker og fikk den sofaen jeg hadde mest lyst på til en mye rimeligere pris. :) Kjenner noen som hadde en sofa fra Bolia som med tiden ble litt slapp i fisken. Denne ble hentet og fikset, uten kostnad.

Anonymous poster hash: 84cb2...62b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde, men solgte den etter par år. Den var så hard og ubehagelig å sitte i. Husker ikke hvilken modell det var.

Er ikke det salget deres bare lureri og lokkepris? Kjører forbi Bolia hver dag og de har seriøst 40-50% salg året rundt, kun med noen ukers opphold.

Anonymous poster hash: ad135...280

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke noe om sofaene deres, men kundeservicen er helt elendig. For å si det kort så fikk jeg spisebordet mitt fire måneder etter avtalt dato, etter utrolig mange telefoner frem og tilbake. De møtte ikke opp til levering når de skulle (jeg tok meg fri fra jobb alle gangene de skulle levere bordet, og de dukket aldri opp). Til slutt måtte jeg mase meg til avslag i prisen.

Sjekk facebooksiden deres, den er full av klager på kundeservice.

Når det er sagt, er jeg veldig fornøyd med selve bordet. Så lenge du slipper å ha med kundeservice å gjøre, så går det nok fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde, men solgte den etter par år. Den var så hard og ubehagelig å sitte i. Husker ikke hvilken modell det var.

Er ikke det salget deres bare lureri og lokkepris? Kjører forbi Bolia hver dag og de har seriøst 40-50% salg året rundt, kun med noen ukers opphold.

Samme for meg hva det er, jeg akter i alle fall å benytte meg av slike priser :)

AnonymBruker
Skrevet

Samme for meg hva det er, jeg akter i alle fall å benytte meg av slike priser :)

Med lureri mener jeg de setter opp prisene, for så å ha halvpris-salg året rundt. Det tiltrekkes kunder som tror de gjør et kupp, men betaler egentlig fullpris.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mor kjøpte inn stort fra Bolia da hun pusset opp, både sofa, spisebord og -stoler, og noen reoler. Hun ble ikke fornøyd med noe av det. Leveringen var alt for sein, Da de endelig kom hadde de levert feile bein med sofaen, feil trekk på stolene, og bordplaten på bordet var helt skjev. Hun måtte mase og ringe og klage og styre noe voldsomt for å få nytt, og da hun fikk nytt var det mangler på det nye også... Hele tiden var det rævva service, sukking og stønning i andre enden av telefonen, og tydeligvis min mor som var fryyyyktelig vanskelig fordi hun ikke likte at bordplaten var så ute av water at runde ting trillet rett av...

Anonymous poster hash: 20e1f...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...