Toyia92 Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hei! Jeg har gått og grublet på dette i 5 år nå, og har endelig bestemt meg for at jeg ønsker en tatovering. Jeg bor i Oslo og er helt grønn på hvor jeg bør gå. Jeg har bestemt meg for motiv, en fjær med farger, og hvor jeg vil ha den; på håndleddet. Den skal ikke være så stor, men ikke altfor liten heller, ca. som et bankkort i bredden. Legger ved et illustrasjonsbilde (ønsker litt andre farger enn på bildet). Så, spørsmålet er; noen som vet hvor jeg bør gå? Jeg er fattig student også, derfor forsøker jeg å finne f. eks en lærling, men etter å ha undersøkt litt ser jeg at det er veldig vanskelig å få noen under 1000 kr., selvom tatoveringen er relativt liten... Alle tips mottas med stor takk! ;D
dillyduzit Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 De fleste har en fastpris på 1200 -> påfølgende. Min tok ca 3 timer, øvre del av skulder, begynnelse til sleeve og betalte 3000. Det du kan gjøre er å sjekke ut forskjellige steder, høre om de har lærlinger som kan gjøre jobben og vise dem. Da får de sett motiv, str og eventuelt hvor lang tid det vil ta, og da kan de komme med en pris. Husk at det er bedre å betale mer, enn for lite. Dette er noe du skal ha på kroppen resten av livet, så da er det greit å legge litt arbeid i å finne en god tattovør. Jeg brukte vel gode 6 mnd før jeg endte opp med Lucky7. 1