Gå til innhold

Jillian Michaels, erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med treningsprogrammene hennes? Ser det ligger masse ute på amazon, og det ser ut som om folk er fornøyd, men alltid greit å høre erfaringer fra andre steder enn betalsider :)

Anonymous poster hash: 5ab89...71d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med 30 day shred nå faktisk! Dag 20 i dag....

Har gjort programmet i forbindelse med slanking så jeg har spist i kaloriunderskudd hele veien. Merker det godt på kroppen, har blitt sterkere og mer definert, og også gått ned en del kg (men jeg har slanket meg siden februar da). Vet ikke hva som skyldes Jillian og hva som skyldes kaloriunderskuddet. ;)

Jeg anbefaler det veldig, det er en god kickstart!

Ellers finnes det mange tråder her på forumet om 30 day shred, det er bare å google!

Skrevet

Du finner mange av programmene på youtube:) jeg har prøvd 30 day shred, merket resultater veldig fort

Skrevet (endret)

Jeg har tatt 30 day shred, Ripped in 30, "burn fat boost metabolism" og "no more trouble zones". Det var min start på slanking og trening, det som fikk meg igang. Jeg likte det veldig godt, men nå er jeg lei henne og syns hun er ensformig, at det blir kjedelig med det samme programmet sju dager på rad før man endrer, for eksempel. Det hender jeg tar noen av dem fremdeles, men jeg foretrekker programmer fra BeachBody som Insanity, Insanity Max 30, Focus T25 og 21 day fix (sistnevnte er en annen trener enn de andre). Jeg liker Shaun T bedre enn Jillian fordi jeg blir mer motivert av ham.

MEN hadde det ikke vært for Jillian hadde jeg ikke begynt å trene. Hun var veldig flink til å motivere meg i starten, og det var fint å ha en som modifserte øvelsene som jeg kunne se hele tiden. Når jeg ble utslitt fort var det godt å ha den oppmuntringen. Jeg kan fremdeles bli sliten av å gjøre hennes ting, det er jo bare å gå hardere ut, bruke tyngre vekter og flere repetisjoner og høyere tempo, så kan man fint merke de fleste treningsvideoer.

Hun er også flink til å finne måter å gjøre øvelser på som gjør at man unngår skader, og hun er veldig gjennomtenkt med det hun gjør. Men hun har gått ut og sagt at 30 day shred ikke var så bra og anbefalt andre av sine nyere prorgrammer som fokuserer mer på en del av kroppen av gangen, som for eksempel Body Revolution.

Endret av Rainbow81
Gjest Vena Cava
Skrevet

Noen som har erfaring med treningsprogrammene hennes? Ser det ligger masse ute på amazon, og det ser ut som om folk er fornøyd, men alltid greit å høre erfaringer fra andre steder enn betalsider :)

Jeg gjorde den videoen etter graviditet og amming. Var god og rund når jeg startet, ved slutt var kroppen mye strammere og slankere. Folk trodde ikke på meg når jeg sa at jg kun hadde brukt en mnd:)

Men nå var jeg veldig streng med meg selv også. Spiste sunt (sultet meg ikke), og trente hver eneste dag i 30 dager. Måtte jeg av en eller annen grunn droppe trening en dag, tok jeg den to ganger dagen etter.

Men resultater ble det, virkelig!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, og takk for tips om youtube :) ser de videoene ejg har lyst å bruke ligger der, så da er det b are å forsøke uten å bruke penger.

Skrevet

Jeg har de fleste av programmene hennes. Anbefales på det sterkeste. De er flott for å komme i gang, særlig når det kanskje er stygg vær ute og det er bedre å trene inne. Men kan nok anbefales å kjøre litt anna trening ved siden av :)

Skrevet

Supert for å komme igang med trening. Brukte dem for å komme igang etter en lang periode uten trening, og jeg merket fort fremgang. Anbefaler å begynne med 30 day shred - den er enklest

AnonymBruker
Skrevet

Digger Jillian! For meg som er fullstendig n00b på trening er det supert å ha et program å følge. Veldig motiverende at man ser resultater også.

Anonymous poster hash: 7f93c...c43

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte 30 days shred programmet for noen år siden. Må jo si at det var veldig effektiv trening. Tror aldri jeg har vært så støl noen gang etter den 1 leksjonen. Men ble jo så lei etter hvert (som jeg alltid blir med trening), så tilslutt bare hatet jeg den musikken hun brukte, hehe... Kanskje jeg skulle ta den frem igjen? (men begynne litt mer forsiktig).

Anonymous poster hash: f7c67...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...