Gjest Petronelle Skrevet 4. juli 2002 #1 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg og kjæresten min skal til Paros (Parikia) siste uka i juli. Vi skal bo litt utenfor sentrum. Noen andre som skal dit?? Jeg har ikke vært der før, men hører at det er et party-sted. Stemmer dette, og er det da i hovesak et tenåringssted? Vi har ikke noe i mot å ta oss en real fest opptil flere dager av oppholet, men er i slutten av 20-årene og ønsker ikke alt for høy ungdomsfaktor... Kan oppholdet bli bra?? Noen tips til ting å se? Klem til alle Hellas-venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Jeg har vært innom Paros en del ganger, i og med at dette er et naturlig knutepunkt når man loffer rundt på de greske øyene . Nettopp fordi det er det, treffer du også alle slags folk der - og partyfaktoren er rimelig høy på kveldstid. Ville bare si at dere burde ta en dagstur over til Antiparos - nydelig, liten perle 30 min. med båt fra Paros. Båten går fra havna i Parikia. GOD TUR! Klem fra Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå