Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Selv ELSKER jeg Day, by Birger et mikkelsen, synes de er fantastiske, med en overkommelig pris. Andre som har funnet stil som passer til deg?
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 mitt er noa noa, det er også ganske billig, og mange flotte plagg.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 jeg er også stor fan av day! (men hvor i oslo har de best utvalg egentlig?) i tillegg elsker jeg filippa k.... og bruuns bazaar, dkny, oasis og selvfølgelig h&m!
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Vet ikke hvor i Oslo de har størst utvalg, jeg bor i Trondheim. Men så heldig at jeg har kjæreste fra København, så hver gang vi besøker svigers, boltrer jeg meg i eres egen butikk der
Carmen_ Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Liker Oasis og Mango best. Også må man ikke glemme H&M
Gjest Revenka Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Jeg er stor tilhenger av Jean Paul Femme Klær. Brillemerket mitt er C. Dior. Hvor får man kjøpt mango og oasis klær da? Aldri hørt om! Men jeg er ikke så veldig opptatt av merker annet enn JPF da
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #7 Skrevet 31. august 2004 Vet ikke hvor i Oslo de har størst utvalg, jeg bor i Trondheim. Men så heldig at jeg har kjæreste fra København, så hver gang vi besøker svigers, boltrer jeg meg i eres egen butikk der din heldiggris!
Gjest Ethereal Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 Jeg er ikke så stor merkefrik, men liker det enkle og rene. Jeg liker Filippa K, Bruuns Bazar, Benetton, Mexx...
Gjest Myumi Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 Den designeren jeg har mest klær fra er nok Calvin Klein. Hans rene, klassiske og hyperelegante design er tidløs.
Carmen_ Skrevet 31. august 2004 #10 Skrevet 31. august 2004 Jeg er stor tilhenger av Jean Paul Femme Er ikke så viktig med merker her heller. Finner jeg noe jeg liker så har det svært lite å si hvem designeren er. Men mango og oasis finner du i Oslo... I karj Johan blandt annet. Mango er veldig billig også syns nå jeg
Gjest Odense Skrevet 31. august 2004 #11 Skrevet 31. august 2004 Elsker Oasis og Mango, men bor ikke i nerheten av desse butikkene så får bare mulighet til å handle der når jeg reiser. Ellers så liker jeg Benetton, finner også klær jeg liker på bikbok..
Frk Doodad Skrevet 31. august 2004 #12 Skrevet 31. august 2004 Liker Oasis godt jeg også. I tillegg finner jeg mye fint Noa Noa, Mexx og Vila. Også mye pene 'basisplagg' på H&M.
Miss Marple Skrevet 31. august 2004 #13 Skrevet 31. august 2004 Jeg handler mye på Filippa K, Benneton og ikke minst Bik Bok og Carlings.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #15 Skrevet 31. august 2004 jeg er også stor fan av day! (men hvor i oslo har de best utvalg egentlig?) På Paleet (Karl Johan) har de en butikk med noen fantastiske klær fra Day. Fant en genser der i dag som var helt nydelig. Husker ikke navnet på butikken, men den ligger i samme etasje som Krogh optikk (første etasje tror jeg). Ellers har de en del fra Day i en butikk i Niels Juelsgate på Frogner. Men heller ikke den butikken klarer jeg å huske navnet på i dag. Den ligger ett eller to kvartaler fra Frognerveien.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #16 Skrevet 31. august 2004 På Paleet (Karl Johan) har de en butikk med noen fantastiske klær fra Day. Fant en genser der i dag som var helt nydelig. Husker ikke navnet på butikken, men den ligger i samme etasje som Krogh optikk (første etasje tror jeg). Ellers har de en del fra Day i en butikk i Niels Juelsgate på Frogner. Men heller ikke den butikken klarer jeg å huske navnet på i dag. Den ligger ett eller to kvartaler fra Frognerveien. ok, mange takk!! ser frem til å sjekke ut disse når studielånet kommer...
Gjest Esther Skrevet 31. august 2004 #17 Skrevet 31. august 2004 Danske Bitte Kai Rand er min klare favoritt.
philippa starck Skrevet 31. august 2004 #18 Skrevet 31. august 2004 Jeg digger Burberry, jeg! Det er noe med de rutene som er litt kuult... Ellers er Sand en favoritt når det gjelder enkel basisplagg. Jean Paul Femme har kuule, sporty klær, og DKNY er også en favoritt.
Lumiah Skrevet 31. august 2004 #20 Skrevet 31. august 2004 Liker godt klær fra Benetton, Mexx, Jean Paul Femme, Fornarina...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå