AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Sminke til MØRK hud som dekker godt men ikke smitter. Veldig viktig at den ikke smitter da alle forskjellige typer jeg har prøvd smitter av. Eventuelt kan man bruke pudder på utsiden av mouse for å redusere smitting ? Anonymous poster hash: eb52d...b64
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Sminke til MØRK hud som dekker godt men ikke smitter. Veldig viktig at den ikke smitter da alle forskjellige typer jeg har prøvd smitter av. Eventuelt kan man bruke pudder på utsiden av mouse for å redusere smitting ? Anonymous poster hash: eb52d...b64 Mineralsminke kanskje? Anonymous poster hash: a14cf...17b
aalyah Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Hva mener du med mørk hud? :-) Om du kjenner til MAC systemet kan du oppgi NC/NW så skal jeg komme med mine anbefalinger :-)
LadyJE Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Nei kjenner ikke til det systemet. Jeg er typisk negresse mørk men ikke like mørk som "kongo" mørk
aalyah Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Nei kjenner ikke til det systemet. Jeg er typisk negresse mørk men ikke like mørk som "kongo" mørk Estee Lauder sin Double wear foundation skal vel ikke "smitte" så lett? Den er også kjent for at den dekker godt. For min del dekker den for mye, men er perfekt til de spesielle kveldene. Kjempeviktig at du påfører den riktig, for ellers kan resultatet blir maskete. Jeg liker mest å bruke beautyblender til denne, og sprayer litt fix+ (fra MAC) på. Tar noen dots her og der I ansiktet og buffer den inn med beautyblender. Min go to er vel Armani silk foundation, vil si at dette er en medium-full coverage foundation. Elsker den dewy looken jeg får (så om du liker matt ville jeg prøvd en annen). Denne påfører jeg med en buffing børste, men også beauty blender. Den smelter så lett inn i huden og synes resultatet blir så fint. Får alltid masse kommentarer på hvor fin hud jeg har når jeg bruker denne. Lancome teint idole: også en favoritt..synes denne gir en mattere finish. Dekker også godt! Synes derimot det er vanskeligere å finne riktig farge her i Norge, (har gule undertoner). Tom Ford sin stick foundation: Er veldig glad i denne! Litt som armani silk, gir en veldig dewy look. Så om du liker matt eller er veldig oljete i huden så vil denne muligens bli too much. Får å få sminken til å sitte, så bruker jeg alltid fix+ når jeg er ferdig. Er ikke så glad i pudder, men pleier å bruke pudder til å sette sminken under øynene. Kan sikkert anbefale flere, men dette er i alle fall de jeg er veldig glad i fortiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå