AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Er dette dyreplageri? Anonymous poster hash: a63a4...9ad
Gjest Sleeve Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Defineres vel ikke som dyreplageri, men hjerteskjærende var det i alle fall Håper og tror han fikk ekstra mye kos og oppmerksomhet etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Nei, det er ikke dyreplageri. Anonymous poster hash: 78cc7...363
Gjest Belle âme Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Syns den var supersøt!(På slutten altså) Eg vil ha den hunden, utrulig søt og snill hund! ❤️ Er det ein yorkie forresten?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Nei, det der var ikke dyreplageri. Anonymous poster hash: 32832...a55
Gjest Gia_ Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Syns den var supersøt!(På slutten altså) Eg vil ha den hunden, utrulig søt og snill hund! ❤️ Er det ein yorkie forresten? Yorkshire terrier ja Og nei, ville på ingen måte kalt dette dyreplageri. Hunden tok jo ikke skadet av det.
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Nei. Jeg kaller det å lære den hunden man har at den ikke er sentrum i universet og at det er eieren som er sjef og bestemmer. Derimot, å ta på hunden genser er i grenseland. ( )
Storekommode Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Ikke dyreplageri akkurat, men synes det var litt unødvendig da. Stakkar
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Ikke dyreplageri akkurat, men synes det var litt unødvendig da. Stakkar Stakkar? Det er å menneskeliggjøre hunden. Eieren har en tøyleke den leker med. Når den har lekt ferdig får hunden leke. Det er normal rangordning. Det er ikke synd på hunden. 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Nei, jeg syns ikke det var dyreplageri. Morsomt å se hvor sjalu hunden ble da! Bet skikkelig i den når eieren kastet den på gulvet. Og du ser jo at dette er en mann som åpenbart elsker hunden sin. Så du slutten i det hele tatt?
Storekommode Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Stakkar? Det er å menneskeliggjøre hunden. Eieren har en tøyleke den leker med. Når den har lekt ferdig får hunden leke. Det er normal rangordning. Det er ikke synd på hunden. Han er jo ekkel mot den med vilje, det synes jeg er dårlig gjort. Liker heller ikke slike rangordninger. Men ser at han er glad i hunden sin da
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Han er jo ekkel mot den med vilje, det synes jeg er dårlig gjort. Liker heller ikke slike rangordninger. Men ser at han er glad i hunden sin da Men tror du hunden føler at dette er ekkelt? Den har ikke noe forhold til menneskers presanger. Eieren gjør heller ikke noe stygt mot den.
Storekommode Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Det vet jeg ikke. Men jeg fikk litt vondt av å se det, for jeg vet hvor dårlig samvittighet jeg selv hadde fått hvis jeg hadde gjort noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå