Gå til innhold

Tynn "shorts" under shorts?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en favorittshorts som dessverre er litt kort, og jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe noe til å ha under? Som en stram lang bokser liksom :P

Anonymous poster hash: eaedb...3fc

Skrevet

Spør Kristine ullebø! :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør Kristine ullebø! :P

Hahahaha 😂😂 Nå er det ikke en sååå kort shorts jeg har (heldigvis)

Anonymous poster hash: cda6c...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sykkelshorts/tights? Det bruker jeg alltid under shorts, for å unngå friksjon.

Anonymous poster hash: 92280...872
Skrevet

Jeg har kjøpt sånne på H&M

AnonymBruker
Skrevet

Ah, takk dere to! 😘

Anonymous poster hash: cda6c...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva slags shorts du tenker på her, men jeg bruker fotballshorts som har "innertruse" under lang basketshorts om sommeren. Basketshortsen har passe lengde og lommer, det har ikke fotballshortsen synes jeg. Lettvint hvis jeg skal bade i sjøen, da drar jeg bare av basketshortsen, men hadde jeg brukt boxer/ underbukse måtte jeg ha skiftet først.

Anonymous poster hash: 363b8...f0d
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva slags shorts du tenker på her, men jeg bruker fotballshorts som har "innertruse" under lang basketshorts om sommeren. Basketshortsen har passe lengde og lommer, det har ikke fotballshortsen synes jeg. Lettvint hvis jeg skal bade i sjøen, da drar jeg bare av basketshortsen, men hadde jeg brukt boxer/ underbukse måtte jeg ha skiftet først.

Anonymous poster hash: 363b8...f0d

Vent. Er du mann? TS er vel dame..? Right?

Skrevet

Kjøp en tynn svart nylonstrømpebuske og klipp av slik at det blir en shorts?

Pleier jeg å bruke under kortere skjørt i hvert fall!

AnonymBruker
Skrevet

Disse er fine å ha under:

http://www.aliexpress.com/item/Fashion-Men-s-Stylish-Slim-Fit-Running-Sports-Basketball-Gym-Shorts-Short-Pants-Black-Size-M/32329397327.html

Da er det bareå ta av seg shortsen over hvis det blir for varmt, eller skal bade osv. Men du slipper friksjon og gnagsår mellom lårene når det blir for varmt. Spesielt hvis du svetter litt.

Går også fint for kvinner å bruke slik.

Anonymous poster hash: 92280...872
Skrevet (endret)

Jeg klipper av beina på en nylonstrømpebukse under sorte kjoler, og så har jeg en hvit og en beige sykkelshortslignende shorts til hvite og andre fargede kjoler.

Kjøpte shortsene på Cubus.

Endret av Pompom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...