AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har en favorittshorts som dessverre er litt kort, og jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe noe til å ha under? Som en stram lang bokser liksom Anonymous poster hash: eaedb...3fc
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Spør Kristine ullebø! Hahahaha 😂😂 Nå er det ikke en sååå kort shorts jeg har (heldigvis)Anonymous poster hash: cda6c...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Sykkelshorts/tights? Det bruker jeg alltid under shorts, for å unngå friksjon. Anonymous poster hash: 92280...872
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Ah, takk dere to! 😘Anonymous poster hash: cda6c...1f2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Nå vet jeg ikke hva slags shorts du tenker på her, men jeg bruker fotballshorts som har "innertruse" under lang basketshorts om sommeren. Basketshortsen har passe lengde og lommer, det har ikke fotballshortsen synes jeg. Lettvint hvis jeg skal bade i sjøen, da drar jeg bare av basketshortsen, men hadde jeg brukt boxer/ underbukse måtte jeg ha skiftet først. Anonymous poster hash: 363b8...f0d
globalagogo Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Nå vet jeg ikke hva slags shorts du tenker på her, men jeg bruker fotballshorts som har "innertruse" under lang basketshorts om sommeren. Basketshortsen har passe lengde og lommer, det har ikke fotballshortsen synes jeg. Lettvint hvis jeg skal bade i sjøen, da drar jeg bare av basketshortsen, men hadde jeg brukt boxer/ underbukse måtte jeg ha skiftet først.Anonymous poster hash: 363b8...f0d Vent. Er du mann? TS er vel dame..? Right?
Jacuzzi Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Kjøp en tynn svart nylonstrømpebuske og klipp av slik at det blir en shorts? Pleier jeg å bruke under kortere skjørt i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Disse er fine å ha under: http://www.aliexpress.com/item/Fashion-Men-s-Stylish-Slim-Fit-Running-Sports-Basketball-Gym-Shorts-Short-Pants-Black-Size-M/32329397327.html Da er det bareå ta av seg shortsen over hvis det blir for varmt, eller skal bade osv. Men du slipper friksjon og gnagsår mellom lårene når det blir for varmt. Spesielt hvis du svetter litt. Går også fint for kvinner å bruke slik. Anonymous poster hash: 92280...872
Nanami Skrevet 29. mai 2015 #11 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Jeg klipper av beina på en nylonstrømpebukse under sorte kjoler, og så har jeg en hvit og en beige sykkelshortslignende shorts til hvite og andre fargede kjoler. Kjøpte shortsene på Cubus. Endret 29. mai 2015 av Pompom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå