AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har truffet en fyr som jeg følte jeg fikk ganske god connection med på nett. Vi skrev lange meldinger, ble kjent, og følelsen av at "dette stemmer" ble bare sterkere og sterkere. Problemet er bare at jeg bor i Oslo - han i trondheim. Og det har bare gått 4-5 uker, så jeg tror nok vi begge tenker at det er litt tidlig å evt. skulle møtes. Det blir uansett vanskelig i noen uker fremover pga. studier og jobb og slikt for oss begge. Jeg prøvde å spørre litt forsiktig hva han skulle i sommer og slikt, men følte ikke han "tok hintet" ift. kanskje å møtes. Vet ikke om jeg er klar for det selv ennå heller. Men nå holder vi hvertfall kontakt via face. Og det funket fint de første ukene. Men nå føler jeg alt bare stagnerer litt - selv om jeg føler kjemien er der, og han føler det samme. Nå er det liksom mer "Hei, hvordan går det/hva skjer" osv., så svarer den ene ditt og datt, enn du da? Ikke misforstå, jeg er veldig glad for at vi har kontakt, men føler at vi ikke er helt klar for møte ennå, samtidig som jeg ikke vet hvordan vi kommer oss videre. Slik det er nå sliter jeg liksom med å finne ting å prate om. Noen med tips? Anonymous poster hash: 7a4bf...3f2
Ayor Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Skriv et brev. Siden så få skriver brev, blir det automatisk mer personlig, og det er en annen form for dissonans i analog kommunikasjon enn i digital. Det digitale er alltid så direkte, og man behersker seg mer. Ikke vær redd for å overdrive hvilke følelser man har, de beste brevene skrives i øyblikkets hete, og så reiser det langt før noen endelig mottar deg. Så står de der og kontemplerer over hva du gikk gjennom da du satt og skrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå