Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 når dere svømmer i svømmehall, hva har dere på dere da? man stiller vel ikke akkurat opp i sommerens trekant bikini? men badedrakt er heller ikke så digg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 31. august 2004 #2 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg bruker bikini. Men vurdere å kjøpe en badedrakt med kors i ryggen. Mest pga kloret bleker farvene i badetøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 31. august 2004 #3 Del Skrevet 31. august 2004 Hvis jeg skulle finne på å svømme, har jeg på meg en badedrakt i klorbestandig materiale. Tror den er fra Speedo. Den sitter kjempebra, og har kryss i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 Hva i all verden er galt med badedrakt? :klø: Bikini i svømmehall synes jeg ser helt malplassert ut, og jeg kan ikke forestille meg at det er like bekvemt å svømme i som badedrakt. M.a.o. jeg bruker alltid badedrakt når jeg svømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 31. august 2004 #5 Del Skrevet 31. august 2004 Bekvemt å svømme med? Det er da ikke sååå stor forskjell på bikini og badedrakt... Personlig bryr jeg meg lite om hva folk ønsker å ha på seg i svømmebassenget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 31. august 2004 #6 Del Skrevet 31. august 2004 På stranda har jeg bikini, i svømmehallen, badedrakt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. august 2004 #7 Del Skrevet 31. august 2004 syns ikke jeg er så fin i badedrakt, så det blir definitivt bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #8 Del Skrevet 31. august 2004 Badedrakt i svømmehall. Bikini er greit på stranda, men når jeg skal svømme skikkelig så liker jeg ikke å måtte passe på at overdelen ikke faller av etc (har ikke så mye å feste overdelen i jeg, da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 31. august 2004 #9 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg bruker badedrakt. Orker ikke å måtte passe på overdelen hele tiden jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 31. august 2004 #10 Del Skrevet 31. august 2004 Bruker badedrakt jeg også. Har en god en fra Speedo, mørk blå med kryss i rygg. Den sitter meget godt på hele tiden. Også under andre vannaktiviteter enn svømming (som vannsklie, bølgebasseng, boblebad og slikt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. august 2004 #11 Del Skrevet 31. august 2004 hm. bare meg som har problemer med speedo-badedrakten min. den skviser puppene helt flate pluss at den glir ned foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. august 2004 #12 Del Skrevet 31. august 2004 Badedrakt - bikini er for soling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2004 #13 Del Skrevet 31. august 2004 Badedrakt i svømmehallen. Jeg svømmer for å trene, og når man trener har man på seg treningstøy. Bikini synes jeg ser helt feil ut i et svømmebasseng. Det blir liksom litt som å jogge i skjørt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. august 2004 #14 Del Skrevet 31. august 2004 lurer litt på hvor folk kommer fra hvis de synes det er rart med bikini i svømmehall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piarina Skrevet 1. september 2004 #15 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, man får jo kjøpt bikini med kryss i ryggen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2004 #16 Del Skrevet 1. september 2004 Bikini. Jeg har ikke badedrakt og har ingen planer om å bruke penger på en heller når jeg har en bikini som funker supert. (Dessuten synes jeg badedrakt er stygt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 2. september 2004 #17 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg elsker vann, derfor kan jeg ikke bare svømme for trening, må også stupe litt. Og da nytter det ikke med bikini som ligger 3 meter under vannflaten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. september 2004 #18 Del Skrevet 2. september 2004 lurer litt på hvor folk kommer fra hvis de synes det er rart med bikini i svømmehall jeg. Fordi for meg er badedrakt er "treningstøy" og bikini er til "pent". :-) Jeg kan godt bruke en todelt badedrakt når jeg svømmer også, bare den er beregnet på svømming. Det er ikke en strandbikini. Jeg kan ikke drive og dra bikinien ut av rumpa og passe på at puppene ikke hopper ut mens jeg trener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 2. september 2004 #19 Del Skrevet 2. september 2004 ...og så føler man seg så mye mer sporty med en skikkelig "svømmedrakt" (dvs badedrakt med kryss i ryggen) enn i bikini. Og når man føler seg sporty, så svømmer man lenger, og blir sprekere Badedrakt er forøvrig mye mer flatterende enn bikini - man slipper å tenke på hvordan magen ser ut..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 3. september 2004 #20 Del Skrevet 3. september 2004 sverger at bikini kler meg bedre. jeg har flat mage i utgangspunktet, så den viser jeg gjerne. tror forøvrig at jeg kjøper litt annerledes bikinimodeller enn de som folk klager over at puppene detter ut av osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå