AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Hei! Jeg er invitert i en tema bursdag nå til helgen hvor vi skal kle oss ut som det vi ville bli da vi var små, og jeg har virkelig ingen aning om hva jeg skal kle meg ut som! Jeg syns ikke det er så viktig at det må være noe akuratt jeg ville være da jeg var liten, så lenge jeg slipper å bruke noe særlig penger på antrekk og at jeg kan bruke noe jeg allerede har. Har dere noen ideer til hva man kan kle seg ut som, som ikke er så komplisert å fikse i stand? Anonymous poster hash: c55b2...dcb
Emelisse Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Jeg drømte om å bli ballerina! Tights, singlet eller body og et tyllskjørt gjør susen.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Ballerina, prinsesse, sykepleier, en superheltinne av et slag... Anonymous poster hash: 38018...578
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Gjør litt morsomt ut av det og ikke typiske yrker som de fleste jobber som. Det åpner også for litt morsomme samtaleemner. Kanskje en filmkarakter, astronaut (litt vanskelig med kostyme), arkeolog, spåkvinne (dette er jo litt artig og krever ikke særlig nytt innkjøp), profesjonell sportsutøver, nonne ? Anonymous poster hash: 08ab9...d0c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Mamma, Nav-er, kassadame (lån en genser av noen du kjenner som jobber i butikk eller bensinstasjon). Anonymous poster hash: 10b09...6f9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Ha ha ha, NAVer. Sleng på deg en soggy joggebukse med flekker, hettegenser og ta med røyk. Da har du antrekk på det som tilsynelatende er en NAVer. Hva er alderen din ca? Lettere å komme med forslag da, de som vokste opp for 30-40 år siden hadde andre drømmer om fremtiden enn de som vokste opp for 10-20 år siden. Modell er vel alltid en vinner. Skyhøye sko, masse sminke og en fin kjole. Psykolog, kle deg helt vanlig. Om du evt. vil gjøre noe fryktelig utav det, stikk på en bruktbutikk eller lån en cordfløyel bukse, match den opp med en strikkegenser eller en vest. Logoped, ha kort i lommen med bilder av hvordan tungen skal plasseres under skj, kj, sk lyder. En fantastisk icebreaker om du møter nye folk. Lag tegninger av vanskelige ord og få folk til å uttale dem. Dette funker kanskje ikke sååå godt etter kl. 00. Et lite speil slik at folk kan se seg selv når de uttaler ord. Anonymous poster hash: 03e3d...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå