grinchen Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Skal dere svikte deres kjære leder jeg forlanger at dere opphøyer meg til diktator vi trenger skikkelig ledelse her i landet nå!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Ro ned! Den diktatorplassen må du slåss med meg for å få! Anonymous poster hash: a3cfc...6e7
grinchen Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2015 hæ? jeg henviser til min tråd jeg vil bli diktator
Zenobia Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Skal dere svikte deres kjære leder jeg forlanger at dere opphøyer meg til diktator vi trenger skikkelig ledelse her i landet nå! Jeg er diktator. Du er bare så heldig at jeg er en svært tilbakelent én. Jeg tillater deg å ha slike griller, det er jo tross alt grillsesong. God sommer, undersått
grinchen Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2015 Ro ned! Den diktatorplassen må du slåss med meg for å få! Anonymous poster hash: a3cfc...6e7 Jeg er diktator. Du er bare så heldig at jeg er en svært tilbakelent én. Jeg tillater deg å ha slike griller, det er jo tross alt grillsesong. God sommer, undersått ikke hør på slikt kontrarevolusjonært snakk jeg er den eneste gyldige diktatoren og nå er det på tide at dere mine undersåtter hjelper meg med det. Jeg har sendt brev til kongen allerede at han må bestille seg flyttemeldings skjema fordi snart skal jeg flytte inn på slottet.
Gjest gjestvest Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Først da du har skrevet et dikt av Tor, det er da du blir diktator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå