grinchen Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Hva tenker dere vis det flytter inn noen asiatere i nabolaget som arrangerer slangekamper og vedder om utfallet og greier. Ja hva tenker dere da?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Da tenker jeg de må være like spesielle som deg. Anonymous poster hash: 642dc...8e1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Da tenker jeg at jeg ville kontaktet både politiet og mattilsynet. Dyrekamper er forbudt og det er heller ikke lov å holde slanger som "kjæledyr"/husdyr i Norge. På toppen av det hele er neppe organiserte veddemål (om penger) innenfor loven. Det viktigste for meg er dyrevernet og at jeg ville gått rundt og vært smånervøs for om en eller flere av slangene skulle rømme. I utgangspunktet har jeg ikke noe imot at folk har reptiler, men dersom de som har dem er villige til å bryte så mange andre regler, og i tillegg bruker dem til kamp, ville jeg tenkt mitt om sikkerheten ved dyreholdet. Anonymous poster hash: 03257...a8d 1
grinchen Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2015 ingen ville veddet på slangene altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå