Cherrytomat Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 (endret) Ja altså, jeg vil gjerne vere litt sexy for mannen, men liker også å vere påkledd siden jeg er oppe å trakker mange ganger for natten med ungene. Liker best å sove i en singlet for den holder puppene litt på plass uten at noe strammer eller klør:) men så var det det med å vere litt sexy da....:-P Har prøvd å Google søke, men har ikke kommet frem til noe spesielt, og jeg begynner å bli tom for søkeord. Noen som har tid og lyst å hjelpe meg å titte? Vil ha en som er ned til knærne, for jeg er så lang i ryggen at alt blir kort på meg Håper på masse god hjelp fra erfarne nettbutikkdamer!! :D Endret 27. mai 2015 av Cherrytomat
Cherrytomat Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2015 (endret) Helst ikke så innmari dyr, maks tusenlappen Endret 27. mai 2015 av Cherrytomat
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg kjøpte nattkjole/neglisje på H&M for et par år siden med bh/topp/"noe å legge puppene oppi" (😂) sydd inn i kjolen. Helt klart mer sexy enn en singlet, dekkende nok til at den er anstendig m.t.p ungene.. 😉Anonymous poster hash: 00b4b...dab
Cherrytomat Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2015 Flott det, men det hjelper meg veldig lite siden du kjøpte den for flere år siden... :-) Noen andre her som har sett noe i butikkene Nå, eller som har funnet noe på nett..? :-)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Flott det, men det hjelper meg veldig lite siden du kjøpte den for flere år siden... :-) Noen andre her som har sett noe i butikkene Nå, eller som har funnet noe på nett..? :-) Det kan jo være verdt å sjekke ut H&M. Opplever stadig at de har plagg som går igjen sesong etter sesong 👍Anonymous poster hash: 00b4b...dab 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Det kan jo være verdt å sjekke ut H&M. Opplever stadig at de har plagg som går igjen sesong etter sesong Anonymous poster hash: 00b4b...dab Jeg ville ha styrt unna H&M og heller sett etter noe litt mer eksklusivt med kvalitet. Anonymous poster hash: c1112...b22
skruf Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 https://www.zalando.no/hunkemoeller-neglisje-sort-hm121k00c-802.html Hva med noe sånt? Ikke så dyr heller (vurderer å kjøpe den selv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå