AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Jeg klarer ikke navigere i jungelen av parkettprodusenter og forhandlere. Har skjønt at Kährs er best, men jeg ønsker 1-stavs. Hos Kährs starter de på 1200,- og da blir det altfor dyrt. De kan umulig være de eneste brukbare? Det er store prisforskjeller! Med tanke på at dette er en stor investering for de fleste, og noe de fleste nå bruker når de bygger/pusser opp, synes jeg det er rart det ikke finnes mer seriøs informasjon om kvalitet og tester. Noen som kan hjelpe meg med å navigere? Anonymous poster hash: 88b97...4d0
Grønt blad Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Vi har kährs, men siden 1-stav ble for dyrt, valgt vi et av de andre alternativene fra dem. Angrer ikke, og er glad for at bordene er lange og solide og at festesystemet(?) er bra. Er du medlem i et boligbyggelag eller tilsvarende kan du kanskje få rabatt. Obosmedlemsskap gir rabatt hos Monter. Vi kom over et tilbud på 30% avslag fordi våty gulv ikke lenger skulle lagerføres i butikken vi handlet. Ring rundt og forhør deg med butikkene i det området du bor i.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Vi har kährs, men siden 1-stav ble for dyrt, valgt vi et av de andre alternativene fra dem. Angrer ikke, og er glad for at bordene er lange og solide og at festesystemet(?) er bra. Er du medlem i et boligbyggelag eller tilsvarende kan du kanskje få rabatt. Obosmedlemsskap gir rabatt hos Monter. Vi kom over et tilbud på 30% avslag fordi våty gulv ikke lenger skulle lagerføres i butikken vi handlet. Ring rundt og forhør deg med butikkene i det området du bor i. Jeg har sett på Monter, men de har så lite utvalg. Har de flere enn de på nett kanskje?Anonymous poster hash: 88b97...4d0
Grønt blad Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 !Jeg har sett på Monter, men de har så lite utvalg. Har de flere enn de på nett kanskje?Anonymous poster hash: 88b97...4d0 Hva de har på lager, varierer fra butikk til butikk, men jeg tror de kan bestille fra hele sortimentet om du ønsker et gulv som de ikke har på lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå