Gå til innhold

Ottar igjen....

waco

Anbefalte innlegg

Ingenting provoserer meg mer enn Ottar's meninger og fremstøt :evil:

Hvorvidt Aetat skal formidle denne type jobber ser jeg ingen betenkeligheter med. Det er stor forskjell på det å gå inn i en slik jobb av fri vilje kontra å bli tvunget til det.

Selv har jeg opp igjennom årene påtatt meg en rekke strippejobber. Pengene er gode og jobbene har vært helt ok.

10na :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger å få oppmerksomhet av både en, to og ti menn! Jeg digger å kunne få menn til å gjøre nesten hva som helst for meg.. men jeg har aldri strippet, kommer aldri til å gjøre det. Om andre gjør det? Det er helt greit for meg, og virkelig ingenting jeg har noe med!

Men, for å være HELT ærlig, jeg ser vel kanskje ikke på stripping som en "skikkelig jobb". Ikke at jeg mener noe noe galt med det, men det mer på grunn av lite "kunnskaper" om stripping. (Ikke misforstå!!!) :)

La de med kroppene til det gjøre det!

froskeprinsesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med froske.... dere jenter må begynne å bli litt glad på andre menneskers vegne også... ikke bare tenke på dere selv hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

til siste Gjest :

har du hørt dette sitatet før?

>den som er uten synd skal kaste den første teinen< (no i den rettningen)

Og jeg har en til....

fei først for din egen dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Har litt tanker rundt dette, jeg, nå...

For det første så har ikke jeg en kropp som ville blitt funnet verdig på en stripper så jeg hadde aldri fått meg en strippejobb om jeg er aldri så god til det, - men det er nå en ting.

Men hadde jeg hatt en fin kropp, og fortsatt hatt den samme rytmen og de bevegelsene som jeg har i dag, så ser jeg ikke noe problem med hvorfor jeg ikke skulle ta imot et tilbud om en strippejobb. Om det var fra Aetat eller at det var en strippeklubb-leder som "oppdaget" meg spiller vel ingen rolle for meg iallfall.

Faktisk synes jeg det kan høres ganske spennende ut, jeg... Hvis jeg hadde hatt former til det, mener jeg.

Tenk å stå der og strippe og danse og leve deg helt inn i det mens en gjeng kåte mannfolk hyler og stønner av vellyst... Tenk på all den deilige oppmerksomheten, da.. Du står der oppe i din egen verden og vet at disse mannfolka begjærer kroppen din! :D

Om Aetat burde ha strippejobber å tilby på samme grunnlag som alle andre jobber er en annen ting.. Kanskje de ikke burde ha det der med at du mister retten til dagpenger hvis du takker nei, for mennesker har jo forskjellig moral... Og hvis du skal ta imot en jobb for ikke å miste dagpengene dine når jobben du må utføre er i klemme med din moral, så blir det kanskje litt feil. Og det er jo ikke alle som tør/har selvtillit nok til å gjøre noe sånt.

(Jeg har ikke det, men hadde jeg hatt en finere kropp så skulle jeg gjerne hatt det som bi-jobb, jeg... :wink: ) Men Aetat kan vel likevel tilby en slik jobb, men si som så at "du kan takke nei hvis det ikke er forenlig med din moral" :hoho:

Til Maiken som skrev "Hvor vanskelig er det å få en full guttunge til å kauke", så er det til opplysning slettes ikke bare guttunger som går på strippeklubb. Der finnes menn i alle aldersgrupper, nemlig...

På samme måte som med Chippendales.. Jeg har vært på et Chippendales-show, og da var det alt fra litt flaue "fjortis-berter" (det er vel aldersgrense på 18år der, men de virket yngre en del av dem) til godt voksne GÆRNE kvinnfolk på over 50... Så det er vel lov for alle som vil!

...nå får jeg vel masse pepper fordi jeg alltids kunne strippet hvis jeg hadde kropp til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...