Gå til innhold

Ottar igjen....

waco

Anbefalte innlegg

Aetat har siden midten av april videreformidlet strippejobber. Ottar reagerte selvsagt for i ytterste konsekvens kan en miste dagpenger dersom man ikke aksepterer jobbtilbud fra Aetat.

Haha tror jeg må le av dere damer.

Hvis noen betalte meg for at jeg skulle sprade toppløs ville jeg ledd av en gal verden som lønner den slags idioti.

Men damer blir sure dem. Nei nei nei nei, det kanke viiii gjøreeee..

Og da spør jeg;

Hva er dere er redd for? Å ikke bli tatt seriøst? Dårlig selvtillit? Dårlig selvfølelse? Generell frykt? Redsel på hvordan andre jenter vil tolke dere? Går det slutt på fasaden? Er dere bekymra for at det er under deres verdighet? Er det bare dårlige damer som stripper?

En strippejobb er ikke dårligere enn en hvilken som helst annen jobb.

Waco

....begynner å forstå hvorfor Ottar & Co ikke blir tatt seriøst.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimalla

Jeg visste ikke at damer=ottar. Alle vet at Ottar er en liten del av Norges kvinner og det å generalisere ut fra hva Ottar mener er vel på grensen til idioti. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ville takket ja til en strippejobb er det det du sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Ottar= hysteriske gamle kvinnfolk som ikke tåler forandring i kvinnens rolle.

Waco, jeg hadde likt å se deg forklare dine synspunkter i en gjeng med Ottar-kvinnfolk. Bare for underholdningen sin del.

Ei jente jeg kjenner som stripper er hele tiden på kant med disse Ottar folkene, og jeg skjønner ikke hva som er problemet demses. La nå jenter få gjøre som de vil!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:roll: Gjeeeeesp Waco - fatter ikke at du gidder å kommentere alt som har med jenter å gjøre jeg. Tror faktisk det bor ei lita jente i deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en påstand: Det er noe fundamentalt galt med Wacco s moral.

Det har jeg nå skjønt. Og det går faktisk ikke ann å diskutere konstruktivt med et menneske som man har en så total forskjellig fundamnet fra. Så stå på jenter, skønner ikke at dere gidder :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Care....det er umulig å ta jenter seriøst det skjønner jeg nå.

Er noen av dere ENIGE/UENIGE at man bør ta en strippejobb dersom Aetat forfekter det?

Waco

...irriterer meg over damenes trang til å vri temaer helt ut av ledd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Dersom man ser bra ut og tør så er det helt i orden å strippe!

Men at feite damer med dårlig selvtillit skal strippe, ellers får dem ikke dagpenger..... VEL.... La meg si det sånn; feite damer som stripper hører hjemme på Ricki Lake :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco: Du er jammen meg ikke den rette til ¨klage på at jenter ikke klarer å holde seg innenfor tema. Har du tenkt at det meste du skriver inn er så fordømt usaklig at folk ikke gidder å diskutere normalt med deg ? Tragisk egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....mort......legger merke til at damer ennå ikke klarer å skille sak/person...

Svar heller på hvorfor du ikke tør strippe du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

For 1-2 år siden drømte jeg om å bli stripper. Jeg har kroppen til det, og sambo synes det var ok.

Men så ombestemte han seg. Ville ikke ha barn med meg osv hvis jeg skulle strippe. Greit nok det; jeg ofrer da ikke ham for å få strippe, det var ikke SÅ viktig for trivselen min!

Men nå er jeg gravid, og har ikke tenkt å bli stripper noen gang. Det overlater jeg til jenter som er single/barnløse og eller/ har en samboer som er med på det.

Et barn skal slippe å få slengt i trynet "Pappa min så mamman din naken igår!" osv....

Hadde jeg vært i skikkelig nød derimot..... DA!!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært interessert i å ta en jobb som stripper pga at det er ett yrke som ikke interesserer meg. Faktisk akkurat på linje med andre stillinger man kunne fått tilbudt fra aetat som ikke var interessante! Hadde ikke tatt jobb som kioskmedarbeider heller, ikke fordi det er noe galt med det eller at jeg ikke tør, men fordi det ikke er noe jeg har lyst til å jobbe med! samme med vasking av offentlige toaletter, som egentlig burde stått som jobb på aetats lister!

Men nå har jeg skaffet meg jobb på egenhånd leeeeeenge før aetat noen gang har kommet med ett aldri så lite knyst om jobb engang, så jeg bryr meg ikke så mye.

Ikke tror jeg heller at aetat ville ha "tvunget" NOEN til å jobbe som stripper, "ellers mister du dagpengene dine"... om de formidler slike jobber har jeg overhode ikke kjennskap til, men at noen skal tvinges inn i slike jobber har tror jeg ikke det spøtt på før jeg ser det skriftlig fra aetat!

bortsett fra det så er det en god del mennesker her inne, som har bestemt seg for det at dersom folk ikke ønsker å gjøre mye rart med kropp eller utseende eller lignende, så er det fordi di ikke TØRR....

.... Tåper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det fremgår av artikkelen i Dagbladet at Aeatat ikke har gjort noe aktivt for å rekrutere strippere, de har bare vært formidlere. Det betyr at ingen har fått beskjed om å strippe eller mist jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

Forstår meg ikke på Otta jeg og har aldrig gjort det....

Alle vet jo at om man bruker aetat for å søke jobb så får man et skjema som man fyller ut og der skriver man vilken jobb man kunne tenkt seg og er kvalifisert som og vilken jobb man helst ikke vill ha...

Og det tar aetat hennsyn til der et jo netopp derfor de har disse skjemaene....

Så Otta må roe seg ned og stappe colabunnene på plass på nesa og finne frem sparkelet og finne bedre ting å bruke energien sin på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke strippet, fordi jeg ikke tørr, og fordi jeg ikke har kropp til det! Om jeg skulle bli satt i situasjonen : "Stripp eller mist dagpenger".. så tror jeg faktisk jeg hadde gått for "Mist dagpenger"! MEN, jeg tviler virkelig på om det noen gang hadde blitt tilfellet, Aetat er da virkelig ikke SÅ vanskelige!!!

Når det gjelder Ottar.. Jeg kan faktisk være enig i endel av det de står for, men jeg vil nok aldri støtte dem fullt ut, gå så "drastisk" til verks, eller melde meg inn sammen med disse damene! For det står jeg nok litt for langt fra synspunktene deres til å kunne gjøre!

froskeprinsesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke ha strippet av mange grunner: det interesserer meg ikke, har ikke lyst til å vise frem kroppen min offentlig, og har heller ikke kropp til det (men jeg syns ikke jeg hører hjemme på Ricki Lake for det - den var myntet på Vinga :wink: ).

Men hva andre gjør er selvfølgelig opp til dem, og jeg ser ikke ned på folk om de velger å strippe for å tjene til livets opphold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stripping som yrke? Nei, kan ikke si jeg har så mye respekt for det, nei. Selv om jeg sikkert ville sett ok ut der jeg svingte rundt den berømte stanga med håret flagrende. Det har ingenting med utseende å gjøre.

Det virker bare så...tanketomt.

For min del så MÅ jeg jobbe med noe jeg får brynet de små grå på. Og det å skue utover et alkoholbefengt publikum og 150 åpne guttekjefter med tunga ut og duggede brilleglass ville gitt meg nada av intellektuell utfordring. Ville sikkert knekt sammen i hysteriske fnisetokter, og DET er IKKE sexy...

Og hvis jeg skulle levd i en så søkt verden at et eller annet AETAT skulle bestemt no'sånt, så skulle jeg fått burugla bak skranken på dette kontoret til å demonstrert hvordan denne jobben skulle utføres :sjarmor:

Stripper hjemme, jeg. Det er gøy.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det jo kanskje noen damer som kjenner gleden over å ha hele salen i sin hule hånd.... hvor hvert minste vink knegaler hvem som helst gutt..... eller et blikk får femhundrelappene flagrende etter seg...

Lite intellektuell du liksom.....

Det handler om å kunne prises for sosiale antenner.... er ikke alle som forstår det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maiken/ikke innlogget

Uff, slutt da, waco...Hvor vanskelig er det å få en kåt, full guttunge til å kauke??? En storskjerm med Grynet Molvig fra den berømte Stompa-episoden er nok til å gi en valp i denne tilstanden stå.

Herrejemini. Det er nok andre antenner enn de sosiale som prissettes her. Men i din verden er det kanskje slik at pupper og lår har sosiale egenskaper? Kall det for det, da. Ikke antenner.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken....hvorfor er du så suuuuur?

Jeg bare lufter mine tanker om at det kanskje kan være litt spennende for noen damer å være opphøyet av en gruppe menn...

..men neida...ingenting er visst godt nok for stakkars Maikenfrøken...

såså...det går nok bra tilslutt vettu... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...